Verlaten door de liefde van je leven. (16+)

Hoi allemaal,
Ik heb veel verhalen hier gelezen op Girlscene, en nu begin ik eindelijk met mijn eerste verhaal.

Mijn verhaal gaat over een meisje (Fay) die een jongen (Timo) ontmoet. Ze worden hopeloos verliefd op elkaar, tot dat er een paar dingen gebeuren die hun relatie wel eens uit elkaar zouden drijven.

Hoofdstuk 1

Daar staat ze dan, met een mes tegen haar keel aan. Alles is voor niets geweest, ze voelt zich bedrogen, aan de kant gezet, een stuk oud vuil. Ze haalt diep adem, steekt het mes in haar keel, en dan wordt alles zwart…

Een half jaar eerder…

‘’ fay, wakker worden ‘’ Fay wordt wakker van de stem van haar moeder, slaperig rekt ze zicht uit. Wat is het toch altijd lastig om weer vroeg op te staan na de vakantie zegt ze hard op tegen haar zelf. Ze pakt het setje kleding dat ze de vorige avond heeft klaargelegd, en kleed zich snel aan gelukkig heeft ze gisteravond al gedoucht anders zou ze al helemaal te laat op school komen…

Sorry mensen, het was een kort stukje. Vertel wat je er van vind, en of je nog tips voor me hebt. Alles is welkom!
xxxx

Ik vind het een beetje vaag de je verklapt dat ze doodgaat, of in ieder geval bijna, oid.

Bedankt voor de tips! Ik ga er zeker wat mee doen!

Verder is het wel een leuk verhaal denk ik, het kan alle kanten op. :slightly_smiling_face:

Hoofdstuk 2

Snel loopt Fay naar de garage om haar fiets te pakken. ‘’ Fay moet je niet wat eten? ‘’ schreeuwt haar moeder. ‘’ Nee mam ‘’ roept Fay.
Als ze nu nog moet gaan eten komt ze al helemaal te laat! Ze stapt snel op haar fiets en gaat naar school.
Bij school aangekomen ziet ze al dat alle kinderen al naar binnen gaan. Ze gaat zo snel als ze kan naar de fietsenstalling, zet haar fiets op slot en loopt naar binnen.
Ze is zo gehaast dat ze niet heeft gezien dat er iemand voor haar staat. ‘’ BAM ‘’ daar ligt ze op de grond. Met een pijnlijk gezicht wrijft Fay over haar hoofd. ‘’ Gaat het wel ? ‘’ ineens hoort ze een stem, en kijkt recht in een paar fel blauwe ogen.
Als verdoofd staart ze hem aan. ‘’ sorry ik had je niet gezien, heb je veel pijn? ‘’ vraagt de jongen aan haar. ‘’ gaat wel, het was ook dom van mij, ik had niet zo gehaast moeten zijn ‘’ zegt Fay die nog steeds staart naar zijn blauwe ogen. ‘’ Trouwens ik ben Timo’’ zegt de jongen, en hij schud haar de hand.
‘’ ik ben Fay, aangenaam! ‘’
Timo helpt Fay omhoog en samen lopen ze naar hun lokaal, waar ze bijna een kwartier te laat aankomen…

Tips zijn altijd welkom mensen!
xx

Je hoeft tussen aanhalingstekens en het begin van een zin geen spatie te doen hoor. :wink:

Verder heel leuk.

Oh ja dankjewel! Ik wist niet zeker of ik dat nou wel of niet moest doen (;

Ik wil ook vragen aan de stille lezers of ze misschien nog tips voor me hebben!?

Kun je dit niet beter neerzetten als:
Fay wordt wakker van de stem van haar moeder. Slaperig rekt zich uit. ‘Wat is het toch altijd lastig om weer vroeg op te staan na de vakantie,’ zegt ze hardop tegen zichzelf. Ze pakt het setje kleding dat ze de vorige avond heeft klaargelegd en kleedt zich snel aan. Gelukkig heeft ze gisteravond al gedoucht, anders zou ze helemaal te laat op school komen…

Dit is mijn mening, iets meer letten op de interpunctie.
Ook ik bedoel dit niet om je neer te halen!!
Verder vind ik dat het leuk klinkt en zoals al gezegd, het kan alle kanten op, ik volg ! :couplekiss_man_woman: :couplekiss_man_woman: :couplekiss_man_woman: