Verlanglijstje kerst :)

Heeft iemand misschien tips? ik moet ieder jaar een verlanglijstje maken maar het wordt ieder jaar moeilijker om er iets op te zetten… heeft iemand misschien een leuk, origineel of apart ding dat ik kan vragen???

Ik ken het probleem. Ik had zelf alleen maar “nieuwe snelbinders” op mijn verlanglijstje staan, voordat ik me bedacht dat ik ook wel een nieuwe tas nodig had. :’)

haha :slightly_smiling_face: ja idd als je het al hebt afgegeven valt je opeens weer van alles in :S

Vandaag toevallig zo’n juweelrekje gezien in Xenos dat ik wel wil hebben, dus dat ga ik even melden thuis xD Verder niet echt iets, hoewel ik een lijst moet maken, ik ga dit topic volgen.

In ieder geval geen iPhone, iPad, of anything other wat stukken van mensen kost, ik vind dat ZO’N ONZIN om zo’n verschrikkelijk dure dingen cadeau te doen op Kerst.

net alsof iedereen een geldboom heeft (had ik dat maar :stuck_out_tongue:) ik he tot nut toe alleen maar een cd en meer niet… en ik ga nog wel zo vaak winkelen

een polaroidcameraaaaaa

Ik ben toevallig kijken op Etsy.com voor ideetjes om evt zelf iets te maken voor decoratie - of te kopen en te geven. Soms nuttig ook, zoals toffe mutsen of sjaals.

heb eigenlijk al alles wat ik wil…
een leuke vriend zou wel zeer welkom zijn :grinning:

Ik weet dus echt niet wat ik wil voor kerst. Ik wou eerst een hondje, maar die krijg ik nu voor mn verjaardag over 4 maanden. :'D

Ik denk misschien een paar schoenen ofzo haha.

Wij doen helaas niet meer aan kerst, ook niet meer aan sinterklaas.
Ook al heb ik wel 1 groot kado wat ik graag zou willen, maar ook nodig heb; en dat is een woning…

mijn eigen mobiel, na 3 jaar met die van andere hebben rondgelopen…

enige wat ik wil zijn de 3 boeken nieuwe maan, eclips en morgenrood van de twilight saga.

^je mag die laatste overkopen van mij haha, heb het 1 x gelezen, hij ziet er nog uit als nieuw, alleen aan de zijkant zit 1 zo’n kreukel omdat je dus de pagina’s omslaatXD. maar dan moet je noten en dan zien we verder.

tips: kijk op de site van monki en riverisland. hebben leuke ideeën zoals

sloffen, ‘keep calm for ladies’ boekje van riverisland, warme trui, warmwaterkruik…

up?!

ik heb er op staan GEEN parfum haha omdat ik er al teveel heb
verder maakt het me eigenlijk niet echt iets uit

Ik wil een piercing, maar weet niet echt tips voor jou haha.

Wij doen nooit cadeaus met kerst, alleen gezellig eten met zn allen :grinning:

Die wou ik ook, maar was bij ons uitverkocht! :*(

Ik krijg voor kerst altijd 2 boeken, 1 van mijn ouders, en 1 van mijn opa en oma(: