Bijna jarig, maar wat te vragen? Hoe ouder je wordt hoe lastiger het wordt haha.
Hopelijk heeft 1 van jullie nog ideeën ?
Rijlessen
De gelukkigen onder ons krijgen alles, maar stel dat dat bij jou niet het geval is kun je geld vragen om te sparen voor rijles.
Ik krijg m’n rijbewijs, maar ik mocht van mama nog iets anders uitzoeken.
Nu wil ik er nog een sieraad bij
Fotocamera, uitzetspullen (misschien beetje vroeg), rijlessen of geld.
Rijlessen, buddha to buddha armband of ring ofzo, leren tas, mooie ring of ander blijvend sieraad
fotoshoot of misschien een welnessdag met je moeder of je vriendin! gefeliciteerd trouwens
fototoestel, doe-dingen (samen ergens heen ofzo , dagje naar een eiland, dagje antwerpen, workshop windsurfen, schildercursus, whatever (
, mp3/ipod, oordopjes
Geld xD ?
Sieraden kan altijd natuurlijk
@ xEndlessLove: de gelukkigen kunnen inderdaad veel voor elkaar krijgen haha.
@ASTRID__ : dat bespaard je nog is a lot of money
@BRIDESMAID: altijd een goed idee, maar heb ik al in bezit.
@ilovethiscity2: ook altijd leuk om te vragen.
@kusXanna: fotoshoot is erg leuk inderdaad. dankje!
@averyyy: dagje naar een eiland klinkt niet verkeerd.
@Grindylow: altijd te gebruiken he.
Ik ben zelf altijd blij met cadeaubonnen. Kan je lekker gaan winkelen
Vraag anders gewoon geld en ga niet iets verzinnen wat je misschien helemaal niet nodig hebt.
Als je niet weet wat je wilt kun je misschien een sieraad vragen van je ouders? Echt zo’n sieraad dat je voor altijd bewaart, omdat ‘je dat van je ouders kreeg op je 18e verjaardag’
Moet het wel iets voor jou zijn natuurlijk!
@Stark: is ook altijd erg leuk om te krijgen! weet iemand hoe je reacties via je mail binnen kan krijgen?
Sowieso rijlessen ja, en ik weet niet of je van plan bent om binnen 2 jaar het huis uit te gaan maar uitzetspullen en geld om te sparen alvast (of om van te gaan winkelen, kan natuurlijk ook haha )
Ik vraag geen rijlessen (ben vandaag 18 geworden) want ik heb al vanaf dat ik jong was een afspraak dat mijn ouders mijn rijlessen zouden betalen!
Ik wil heel graag een tweepersoonsbed, dus dat heb ik gevraagd. Ik krijg voor m’n verjaardag altijd een cadeau van rond de 70 euro, dus dan heb ik dat en dan krijg ik vast nog wel meer geld van vrienden en familie en ik kan altijd vragen of mijn oma wil bijbetalen.
Gefeliciteerd!
gefeliciteerd!
OT: hoe duur mag het cadeau ongeveer zijn?
dankjewel DeanWantsPie. daar is genoeg inspi te vinden, slotje dus