Verlangen [verhaal]

Ik schrijf verhalen voor mijn plezier, ik ben geen professional, opbouwende kritiek is altijd welkom.

Ik schrijf dit verhaal ter plekke, ik heb geen voorraad dus soms kan het even op zich laten wachten, maar houd het in de gaten voor de verdere afloop!
De aanvullende delen van het verhaal schrijf ik gewoon in Word, en ik post pas delen wanneer ze een pagina lang zijn, zodat het niet (te) kleine stukjes zijn en niet (te) lange lappen tekst.

Het verhaal is in de Alwetende Vertelsituatie beschreven, zo is het mogelijk van meerdere personen tegelijkertijd te zien wat ze doen en denken.

[Kopieer alsjeblieft mijn verhaal niet voor eigen doeleinden. Dit is vaker gebeurt en dat vind ik heel erg jammer omdat ik hier veel tijd in stop en er met alle plezier aan gewerkt heb.]

Korte samenvatting.
Lucy en Mark hebben elkaar al tijden niet gezien, Lucy werkt in een hotel vlak bij New York terwijl Mark aan het ECL studeert. Het studentenleven valt Mark zwaar, uitgaan met zijn vrienden is een stuk minder leuker dan gedacht zonder vriendin. Totdat hij Tess tegen het lijf loopt. Zijn leven verandert compleet en Lucy heeft hier geen weet van, totdat Lucy een weekend vrij heeft geboekt en naar de campus komt.
---------

Het verkeer stond stil. Het verkeer stond helemaal stil, het bewoog geen meter. “Kunt U hier niet afslaan? Mijn trein vertrekt zo.” De chauffeur heeft zich al dagen niet geschoren, en hij heeft ook weinig slaap gehad zo te zien. De grote koffievlek op zijn gekreukelde shirt geeft aan dat hij ook al even dezelfde kleren aan heeft. Met deze walgelijke gedachten wacht Lucy op het antwoord van de chauffeur.