Verkracht

Hoi dames.

ik ben gisteren naja… verkracht op vakantie, en ik heb al aangifte samen met mijn moeder gedaan… en ze hebben een dna test gedaan. weet iemand wat er precies uit die test komt en dat ze hem daarmee kunnen vinden…? en ik ben bang als ze hem vinden dat hij ontkent en dat ze mij niet geloven… weet iemand hoe ik dit voorkom… ? en heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

x

als ze hem vinden uit die test, is die test bewijs. Dus of die nou ontkent of niet, ze weten dat hij schuldig is.

Voor de rest (gelukkig) geen ervaring.

Dit dus! Sterkte :four_leaf_clover:

^wat al gezegd is. Verdere hoop ik dat je professionele hulp toegewezen krijgt, want die zal je echt nodig hebben om dit een beetje te kunnen verwerken.

Veel sterkte!

Ach meissie, wat naar :C
Maar inderdaad wat al gezegd is; toegeven of ontkennen, bewijs is er

In ieder geval heel veel sterkte!

Dankjewel iedereen! en ik ga ook zoiezo al naar een psycholoog dus dat is gelukkig geen probleem.

Maar… ik heb wel alles goed gewassen, dus ik hoop heel heel heel erg dat er wat uit die test komt… daar ben ik dus bang voor. dat er niks uit komt wat dan?

Met dit soort dingen krijg ik echt een haat aan deze wereld.

Heel veel sterkte in deze tijd! Ik kan me niet inbeelden hoe het voor jou zou moeten voelen en welke gedachtes je allemaal zou moeten hebben.
Echt heel veel sterkte.

Ze zullen hopelijk nog wel sporen kunnen vinden. Er wordt echter wel geadviseerd om je niet grondig te wassen na een verkrachting, maar ik snap heel goed waarom je het gedaan hebt; je voelt je uiteraard heel “smerig” nadat zoiets gebeurd is.

En een tipje: misschien kun je beter een andere avatar kiezen om wat anoniemer te zijn dan je eigen foto. Het kan zijn dat mensen waarvan je liever wil dat ze het weten je herkennen.

Maak je maar geen zorgen, ze hebben gewoon nog genoeg voor een test hoor. Het komt allemaal goed, zodra ze een DNA-match hebben kan hij er niet meer onderuit komen. Heel veel sterkte!

mm,. oja dat is wel waarja. Naja. ik voelde me heel smerig en ik ben pas 13 weetje… ik weet niks van die dingen af. :s maar dankjulliewel!

^^^^^^^^^^^^^^^^^
serieus ben jij 13 jaar
in je profiel staat 15 en dat zo k veel eerder geloven hoor

@Hierboven^^ Boeiend! het kan elk meisje over komen. Een vader heeft zelfs zijn 12 jarige dochter verkracht. In in deze buurt is er een meisje van 7 misbruikt.

ON:
Sterkte!

ojaaa
maar ik bedoel het echt niet zo hoor
maar het was meer van je ziet er volwassen uit voor 13 jaar(positief)

OFen van een collega van mijn moeder heeft de oom van dat kindje(van 3) hem misbruikt

Ja… het is allemaal heel verschrikkelijk! En op mijn profiel dat ik 15 sta! (dit is mn eerste account van 2 jaar geleden had ik blijkbaar 15 ingevuld haha).
Ik heb gelukkig wel een hele lieve familie die mij nu steunt… Ik vind het ook verschrikkelijk voor andere mensen die dit meemaken… ;(

sterkte!! :blush:

wat erg voor je! Ik weet het niet hoe dat allemaal gaat maar ik wens je ontzettend veel sterkte want ik vind het heel erg voor je!!

Sterkte!!

Jeetje, veel sterkte meid <3

heel veel sterkte ermee, ik ben ook 13 en ik moet er niet aan denken dat dit mij ook overkomt! :four_leaf_clover: echt heel veel sterkte!
x