Hoi,
Ik zou hier graag eventjes mijn verhaal willen kwijtraken, en voel je maar vrij om eventueel tips te geven.
Ik ben in augustus op vakantie gegaan naar Lloret de mar. Van de tweede nacht herinner ik me niks meer, maar dit is war er mij verteld werd en wat ik wel weet. Ik werd wakker in een hotelkamer naast een jongen van mijn school (X), maar met wie ik niet bewust samen op vakantie ben gegaan, met zijn been op mij. Ik had al beetje paniek en ben naar mijn kamer gerend. Ik ontdekte daar dat mijn short en blousje helemaal waren gescheurd en dat mijn tampon weg was. Ik wist niet wat er was gebeurd, maar kwam een klasgenoot van mij tegen, een vriend van X, en hij vroeg opgefokt wat er was gebeurd die nacht. Hij zei dat hij in zijn kamer kwam en mij naakt op het bed zag liggen naast X, maar ik was helemaal ‘knock out’. X zei dat hij even weg moest om zijn gsm te gaan zoeken, dus die klasgenoot van mij was alleen met mij en hielp mij aan te kleden, omdat ik dat alleen niet meer kon. Ik had toen ook nog eens overgegeven zei hij. Hij had mij toen in het bed gelegd, en toen X terugkwam was X boos geworden op hem dat hij mij had aangekleed en hij riep dat ik van hem was en dat hij mij moest uitkleden. Die klasgenoot werd boos op x en zei dat hij mij gerust moest laten want hij zag dat ik wou slapen.
Terug naar het begin van die nacht: ik had wel wat gedronken, maar niet heel erg veel. Niet zo veel dat ik helemaal knock out zou gaan en me niks meer zou kunnen herinneren. Ik heb hoogst waarschijnlijk dus iets in mijn drankje gekregen. Een vriend had mij toen naar mijn hotel gedragen, maar ik wist mijn kamernummer niet meer dus hij had mij bij X gelegd, omdat wij wel gemeenschappelijke vrienden hadden.
Dit is dus mijn verhaal. Bijna alle vrienden van mij die mee naar lloret waren, waren wel boos op X, maar niet héél erg. Ik zei toen ook van oke het is gebeurd en we vergeten het, want ik weet toch niks meer van die nacht. Ik wou eigenlijk ook niet weten wat er met mij gebeurd was. Nu 2 maanden later besef ik mij hoe erg die situatie eigenlijk was. Ik ben nog vriendelijk geweest tegen die jongen en heb tegen iedereen gezegd erover te zwijgen. ‘Ik kan namelijk toch niet verkracht geweest zijn’. Ook omdat ik dacht van ik had wel zelf gedronken en ik was ook wel in Lloret de mar (slechte reputatie). Ik heb zelfs schrik dat ik heb ‘meegedaan’ die nacht, wat ik bewust nooit zou doen, want had daarvoor al hekel aan die jongen omdat hij meisjes onrespectvol behandelde vond ik.
Ik weet nu niet goed wat ik moet doen, dit in de doofpot laten of wat kan ik doen?
Dank je aan degene die dit hebben gelezen, maar het lucht ook al op om alles neergepend te hebben.
Meisjes, alleszins pas op met alcohol en wat je in je drankjes krijgt x