Verkracht

hoi ladies

Ik ben 10 maand terug verkracht door mijn toenmalige vriend dit is met veel geweld gebeurd keel dicht knijpen slaan vasthouden en keihard stoten en ik maar huilen en vechten maar ben niet los gekomen …
Ik ben nooit snel bang geweest maar ik ben nu angstig en down en gesloten ik herken mezelf niet meer…
Ik heb nu ook een vriend en we hebben al 8 maand wat maar de relatie werk niet door mijn trauma’s :anguished:?
Ik ga binnen kort naar een psychologe voor mn trauma na de verkrachting maar hebben jullie ervaring of het helpt en hoe dat dan misschien gaat ?

Lieve groetjes en alvast bedankt :sob::muscle:

8 maanden terug maar je bent 10 maanden samen met je huidige vriend?

je ging vreemd.

Huh?

sorry ik bedoel anders om haha laat op de avond mensen,

Ze mag toch wel een foutje maken?
Maargoed ik heb geen ervaring ermee of met mensen in mn omgeving ofzo. Dus k wil je alleen sterkte wensen bij je psycholoog, want ze zal het moment waarschijnlijk wel omhoog halen. Ik moest iig altijd wel flink huilen bij mn psych.
Het zou wel kunnen dat ze EMDR gaat adviseren? Dat is traumaverwerking dmv het ophalen van herinneringen en die herinneringen minder krachtig maken ofzo. Is heel heftig, maar schijnt goed te werken.
Verder weet ik niet wat ze zal doen. Maar dat gaat vanzelf wel. Er over praten kan alleen al opluchten

Je kan er het beste met iemand over praten en gelukkig ga je nu ook naar een psychiater.
Succes x

dit.
veel praten kan ook helpen! ik wens je veel succes, heel erg rottig dat je dit hebt mee gemaakt. :frowning_face:

Aangifte doen en met een persoon gaan praten over dit.

Dit klinkt trouwens zo als een troll

ja, maarja…

seriously?
echt sommige mensen…

Wel aangifte doen he, want als iemand jou verkracht is dat echt niet oke. En je weet wie het was dus kunnen er hopelijk ook maatregelen getroffen worden.