Verkracht

hoi ladies

Ik ben 10 maand terug verkracht door mijn toenmalige vriend dit is met veel geweld gebeurd keel dicht knijpen slaan vasthouden en keihard stoten en ik maar huilen en vechten maar ben niet los gekomen …
Ik ben nooit snel bang geweest maar ik ben nu angstig en down en gesloten ik herken mezelf niet meer…
Ik heb nu ook een vriend en we hebben al 8 maand wat maar de relatie werk niet door mijn trauma’s :anguished:?
Ik ga binnen kort naar een psychologe voor mn trauma na de verkrachting maar hebben jullie ervaring of het helpt en hoe dat dan misschien gaat ?

Lieve groetjes en alvast bedankt :sob::muscle:

8 maanden terug maar je bent 10 maanden samen met je huidige vriend?

je ging vreemd.

Huh?

sorry ik bedoel anders om haha laat op de avond mensen,

Ze mag toch wel een foutje maken?
Maargoed ik heb geen ervaring ermee of met mensen in mn omgeving ofzo. Dus k wil je alleen sterkte wensen bij je psycholoog, want ze zal het moment waarschijnlijk wel omhoog halen. Ik moest iig altijd wel flink huilen bij mn psych.
Het zou wel kunnen dat ze EMDR gaat adviseren? Dat is traumaverwerking dmv het ophalen van herinneringen en die herinneringen minder krachtig maken ofzo. Is heel heftig, maar schijnt goed te werken.
Verder weet ik niet wat ze zal doen. Maar dat gaat vanzelf wel. Er over praten kan alleen al opluchten

Je kan er het beste met iemand over praten en gelukkig ga je nu ook naar een psychiater.
Succes x

dit.
veel praten kan ook helpen! ik wens je veel succes, heel erg rottig dat je dit hebt mee gemaakt. :frowning_face:

Aangifte doen en met een persoon gaan praten over dit.

Dit klinkt trouwens zo als een troll

ja, maarja…

seriously?
echt sommige mensen…

Wel aangifte doen he, want als iemand jou verkracht is dat echt niet oke. En je weet wie het was dus kunnen er hopelijk ook maatregelen getroffen worden.

Ze bedoeld gewoon dat het een best grof is om zomaar te concluderen dat ze een troll is omdat ze nog geen berichten heeft. Als dit echt is heb je zopas een meisje, dat waarschijnlijk al behoorlijk veel moeite had om dit te posten, de boodschap gegeven dat ze niet moet denken dat haar verhaal geloofd zal worden. Gewoon opletten met wie als troll bestempeld je weet maar nooit.

Ik vind het heel erg voor je en vind het goed dat je nu met iemand wilt praten. Maar dat je na 2 maanden al een nieuwe vriend hebt…

Dat mag ze toch gewoon zelf weten neem ik aan?

-

ik maak nooit ergens uit op of iemand een trol is vanwege het aantal berichten. Ik vond het verhaal gewoon heel vaag.

Dat ik na twee maanden alweer een vriend had is omdat ik mijn gevoel weg aan het stoppen was en ik gewoon heel verliefd op hem was en afleiding had …
maar ben er achter gekomen dat wegstoppen niet langer gaat aangezien mijn relatie en dat mijn vriend ook weer verder wilt gaan op een gegeven moment , hij wacht al zo lang op me en ik wil het zelf ook maar kan het nog niet …

Dusja :flushed: