Verkracht of niet??

ik heb een super lieve vriend…
hij wou ‘het’ al super graag met mij doen… maar ik was nog maagd!
en was er nog niet aan toe…
toen ik gisteren naar hem toe ging zei zijn moeder dat ie op zijn kamer zat dus ik ging naar boven… we gingen op het bed zitten en zoende. maar hij wou verder… ik gaf hem toestemming om mijn shirt uit te doen… maar meer niet… maar hij kleed me verder uit… ik zei er niks van… maar toen hij mijn onderbroek uit wou doen wou ik niet verder. ik zei er iets van maar hij ging door… ik gilde en we hoorde voetstappen op de trap dus hij hield op en kleedde zich snel aan… ik ook… ik ben toen zonder iets te zeggen naar huis gegaan… we hebben het nog steeds aan, ben ik verkracht??

Hij heeft sex met je gehad?
En je je hebt dus gezegd dat je het niet wilt?
Dan ben je verkracht ja.

Hij heeft wel zijn … in mij gehad… :bored:

jij gaf hem toestemming om jou shirt uit te doen, als je niet verder wou gaan waarom geef je hem dan toestemming daarvoor? daardoor laat je aan hem merken dat je verder wilt maar oke, maar julie hebben het toch niet gedaan? dan ben je dus niet verkracht.

ik zou hem eerst keihard dumpen.
hoe durft hy!
je bent verkracht want je hebt sex gehad zonder dat je het wilde.
maar iig sterkte want het is best kut.

i’m sorry, zie net dat hij wel in jou is gegaan, dan ben je dus wel verkracht

Volgens mij is je vriendje niet zo lief als je denkt. Als jullie sex hebben gehad en je hebt gezegd dat je niet wou dan ben je wel verkracht ja, en als hij iets bij je heeft gedaan terwijl je zei dat je dat niet wou ben je aangerand. Ik zou er met hem over praten en hem anders dumpen, sterkte!

sterkte!

Idd verkracht, volgens mijn bioboek is verkrachten het ongewenst binnen dringen van je mond,anus en vagina… (jakkiee)

off topic:

ben jij nou eigk 14… of 16?
want in een ander topic zeg je dat je 14 bent…
maar je pro zegt 16…
I’m confused… xD

DUMPEN!!
je bent indrd verkracht:S
je moet hem zo snel mogelijk duidelijk maken dat het niet kan en dat je het NIET wil dus… Maak het uit dan kan het niet nog een keer gebeuren doe mij apart het per sms dan hoef je hem ook niet te zien voor het geval dat die het weer doet!

Dumpen!
Wat een klootzak zeg. Ik had z’n ballen van z’n lijf getrokken als ik jou was.

hahaa geweldige opmerking
maar ze heeft gelijk gwn dumpen hem

Dumpen die handel.

wat een lul. idd dumpen.
hij heeft zijn … in je gehad dus ja je bent verkracht.

Je kan 'm ook aangeven, misschien wat raar maar anders doet hij het bij andere meisjes zo hup nog een keer.

Seks tegen je zin in = verkrachting.

Zou aangifte doen als ik jou was. Zeker omdat je duidelijk nee hebt gezegt en hij toch doorging. en idd, anders doet hij het misschien bij zn nieuwe vriendin of andere meisjes zo ook

Dump hem!