Verkoudheid Trucs?

Hooi

Ik ben echt verkouden en ik moet er eigelijk morgen vanaf zijn. Al sinds maandag ongeveer. Ik heb morgen een heel belangrijk concert waarin ik moet zingen, (solo) en ik wil heel graag niet snotterend op het podium staan =(

Iemand?

(Ik weet dat hier meerdere topics over zijn, maar ik vond er weinig nuttige informatie… )

Stomen, een opengesneden ui naast je bed.

Idd stomen, neusspray (?), je hebt ook van die stickjes waar je door moet inademen met je neus ofzo en dan komt alles los (weet niet precies, nooit echt gebruikt), wasabi eten helpt ook wel :grinning:

Succes morgen.

in bad stomen

up (misschien een middeltje er voor ) ik denk niet egt dat ik ej kan helpen eet in ieder geval veel fruit

haha wasabi, nou krijg ik ineens n leuk filmpje in mn hoofd hahahaha
http://www.youtube.com/watch?v=dkHJKakHMpo

Maar een opengesneden ui helpt idd.

^haha

Het gaat echt enorm stinken in je kamer, maar het werkt heel goed!

Als ik heel erg verkouden was maakte mijn moeder altijd een pannetje met water en dampo erin (zo’n zalfje) warm op het vuur, als ik me het goed kan herinneren… Dan moest ik er daarna boven gaan hangen met mijn hoofd en legde ze een vaatdoek of handdoek over mijn hoofd heen. maar volgens mij is dat stomen, zoals jullie het noemen. verder een ui naast je bed en sinasappeltjes eten.

Honing eten.
Salmiak drop.
Wollen sjaal omdoen met een vochtig washandje op je keel.
Stomen als een malle.

Ben ook al een week verkouden, ebt nu eindelijk beetje weg.

Ik ben helaas sinds gisteren HEEL ERG verkouden, het is echt irritant!
succes morgen !

wow dit topic komt precies op tijd

voor de neus.
gewoon een bak met heet water en een theedoek over je hoofd.
of ecalyptus. (weet niet of ik het goed schrijf)

In een agenda van me vriend staat dat je met een orgasme sneller van je verkoudheid afkomt hahahahaha

^Dat staat ook in mijn agenda (Fancy) hahahah… =P

Bedankt voor alle tips… (; Ik ga stomen denk ik…
Het is alleen maar erger geworden trouwens… maar ik hoop dat ik morgen iets beter ben… =)

en veel je neus snuiten, niet insnuifen!