verkoudheid reden om thuis te blijven?

hoi iedereen, ik heb eergisteren een hele dag in de zon gelopen (ik was niet voorbereid op zo een goed weer) maar daarna was ik helemaal verbrand en de dag erna(gisteren) stond ik op met een verschrikkelijke keelpijn en een verstopte neus, ik was ook heel uitgeput enz en vandaag is mijn keelpijn wel over maar ik moet de hele tijd niezen en hoesten en voel me niets waard, ik ben ook helemaal verbrand op mijn hoofd dus misschien heeft het daarmee te maken
zouden jullie in mijn geval morgen naar de dokter gaan en thuis blijven of is het niet echt een reden om niet naar school te gaan ik weet het echt niet :bored:

nee

Gewoon naar school gaan.
Als het echt niet gaat kun je altijd nog naar huis

gewoon naar school gaan.

Lol naar de dokter voor een verkoudheid :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ga gewoon naar school, in de winter zit ook iedereen verkouden op school.

Ga gewoon naar school joh, met verkoudheid kun je dat echt wel. Ik ben ook snipverkouden en heb ook gewoon gewerkt vandaag. Dit is echt geen reden om thuis te blijven.

Mannen zouden thuis blijven, jij kan dit wel aan! 't Is maar een verkoudheid, geen koorts. Gewoon paracetamol meenemen die je kan innemen wanneer dat nodig is.

ik zou waarschijnlijk thuis blijven (ligt er een beetje aan of ik belangrijke lessen heb die ik beter niet kan missen, of dat het een beetje een nutteloze dag is en aan hoe shitty ik me voel) en anders gewoon proberen en als het niet meer gaat, naar huis gaan. Neusspray, paracetamol en strepsil en je kan er een aantal uur tegenaan :wink:

Ik zou niet naar de dokter gaan als je zelf al weet dat het een verkoudheid is, want die kan je dan ook niet verder helpen. Persoonlijk denk ik dat je best naar school kunt met een verkoudheid maar dat ligt er natuurlijk aan hoe je je morgen voelt. Misschien doet een nachtje slapen al wonderen.

ik ga niet naar school met erge verkoudheid, kunnen mensen aanstellerij vinden maar ik loop liever niet rond terwijl ik elke minuut 50 keer nies en mijn hele hoofdinhoud er uit snuit, gigantische koppijn+keelpijn heb. No thanks :") dan blijf ik liever een dagje thuis dat ik de volgende me dan beter voel

Ik ga blijf niet thuis als ik verkouden ben hoor, daar heb je zakdoekjes voor.

Ik ben 1 keer thuisgebleven met een verkoudheid. Maar dat was omdat mijn baas mij de dag ervoor ook al eerder had weggestuurd :stuck_out_tongue: en mijn stem totaal weg was. En bij een baan waarbij je de hele dag juist moet praten is dat niet echt handig :wink:
Maar van school zou ik niet wegblijven. En al helemaal niet naar de dokter gaan…

daar ben ik het mee eens haha :slightly_smiling_face:

haha ja dit, ik ben vorig jaar ook enkele keren thuisgebleven voor een verkoudheid, maar wij hadden max 5 keer dat we mochten ziek afwezig zijn zonder doktersattest dus dan moet je er van profiteren ook dacht ik

Ligt eraan hoe erg je verkoudheid is, als het meer richting ziek zijn gaat, al je holtes vol zitten en je je gewoon beroerd voelt, kun je misschien beter thuis zijn. Ik zou het zelf eerst wel proberen op school, maar zelf weten natuurlijk.

Ik zou gewoon naar school gaan, je zal vast wel vaker verkouden zijn, en om dat telkens thuis te blijven lijkt mij een beetje overdreven…

Nee. Dan zou ik vaker thuis zijn dan op school. Nu vind ik dan ook niet snel iets een reden om thuis te blijven, maargoed. Als je je toch te beroerd voelt, dan kun je altijd alsnog naar huis gaan.

Sorry hoor, maar ik vind dit nogal aanstellerij. Het is maar een verkoudheid, komop zeg.

Weet je zeker dat je verkouden bent? Lijkt mij eerder een zonnesteek hoor.

wow wat een brave lui :’) ik blijf altijd thuis als ik verkouden ben en mijn cijfers zijn prima hoor