verkouden in dit mooie weer :S wat te doen?

ik ben verkouden terwijl het hier ongeveer 23 graden :S
ik heb al een douche genomen, thee gedronken, paracetamol gehad, proberen te’zweten’, proberen te slapen… maar het helpt allemaal niet, ik heb nu een loopneus, ik word er gek van,

heeft iemand nog iets wat ik kan proberen?

xx.

same here…

mn hele neus zit verstopt en ik loop de hele dag te hoesten , ik weet niet of ik vannacht goed zal kunnen slapn door dat hoesten :S

Ik kan geen ademhalen omdat mn neus verstopt zit… ^ wordt weer een slapeloze nacht

mn keel kriebelt de hele tijd !
zo irritand !

Ik heb hetzelfde… ik loop ook al een paar dagen non-stop te hoesten :frowning_face:

Same here, ik ben vorige week zelfs een hele week ziek geweest. Keelonsteking enzo. Veel fruit eten, rustig aan doen en geduld hebben, komt het weer goed!

een ui naast je bed zetten dan komt het eruit

serieus? gaat het dan over? :grinning:

een oud huisgenote was ook verkouden en toen had ze er 1 naast gezet wel opengesneden, had ze er geen last meer van

Ik leg ook altijd een open gesneden ui naast mijn bed. Gaat het zo weg.
Heb alleen nu keelontsteking volgens mij. Kan geen woord praten en t trekt door naar mn kaken helemaal. Iemand enig idee wat de pijn verlicht?

Hooi koorts dat is gewoon graspollen van de bomen.

ja idd hooikoorts, nooit van gehoord?

Misschien kan je zo’n neusspray gebruiken voordat je gaat slapen, dat wil nog wel eens helpen.

ik ook :S Maar ik gebruik neusspray! super fijn, merk je er niks van :slightly_smiling_face: ja alleen van het niezen dan haha.

dat had ik ook
niet echt veel aan te doen…

tijgerbalsem net onder je neus smeren C= het is namelijk heel erg ‘minty’ dus je neus gaat ervan open! tijgerbalsem kan je volgens mij bij de meeste drogisten wel kopen… niet zo duur… hooguit 4 euro ofso

ik heb dat dus ook al een paar jaar in de lente&zomer maar nu is er dus eindelijk uitgekomen dat ik hooikoorts heb, krijg nu ook medicijnen voor. kan eindelijk sinds een jaar ofzo weer normaal door mn neus ademen ('s winters niet door winterverkoudheid).

Wat tips:

• Altijd neusdruppels bij je hebben
  • en altijd een pakje zakdoeken mee
  • opengesneden ui naast je bed
  • veel fruit&groente eten
  • en natuurlijk ook gewoon genoeg water blijven drinken

Gebruik van die dampo weetjewel, dat spul dat je dan op je borst moet smeren
en doe gewoon wat je normaal gesproken ook doet, dan gaat het vast wel over :slightly_smiling_face:

Je hebt toch wel eens vaker een verkoudheid gehad mag ik hopen? Nou, trekt vanzelf weg hoor.
Daar hoef je toch geen topic voor te maken? Ik ben ook wel stikverkouden.