verkopen ze in belgië/frankrijk ook schoolagenda's??

hoihoi,

verkopen ze in belgië/frankrijk ook schoolagenda’s? en zo ja, zijn dat dan andere dan in nederland?
Want in nederland heb je V&d, bruna, Hema en bijenkorf enzo, maar dat schoolspullen-gedoe in winkels zie ik in andere landen niet eigenlijk
heel erg bedankt!

dat hebben we wel, maar dat zijn meer algemene agenda’s dan echt schoolagenda’s (zoals die van de hema dus, van die simpele). dus ook voor mensen die dat gebruiken voor hun werk enzo. want wij krijgen onze agenda van school, wordt mee aangekocht met de boeken.

idd op middelbaar moet je agenda van het school gebruiken ( verplicht ) dus je kan er wel één extra gaan kopen in hema maar dan moet je nog altijd de agenda van de school invullen … Vind ik eigenlijk super spijtig maarja

Ja hoor, die hebben ze wel! Vaak in kiosken of supermarkten met een non-food afdeling en in kantoorboekhandels en boekenwinkels. Alleen zijn ze dan meestal in het Frans (of Nederlands in Vlaanderen neem ik aan), dus ik weet niet of je dat handig vindt.

DANKJE! dan ga ik in nl geen kopen en lekker zoeken op vakantie. maar kan je ook online ergens kijken naar belgische/frans agenda’s of is dat onmogelijk :’) ?