Verkopen voor een goed doel. Hoe duur?

Hoi! Ik ben van plan om binnenkort kaarsen te verkopen voor een goed doel. Ze zijn zo groot als cakejes en ze hebben verschillende kleuren. Maar ik heb 2 problemen . 1. Ik weet niet voor hoeveel ik ze kan verkopen. Zelf dacht ik aan 1 euro. Is dat teveel? En 2. Ik weet ook nog geen goed doel waar ik het geld aan kan schenken. Ik zit al heel lang met het idee in mijn hoofd om geld te geven aan een goed doel maar ik weet niet welke. Iemand een idee? Heel erg bedankt xx

:blush:

Ik zou een goed doel bedenken waar jij zelf iets mee hebt.
Aan wie wil je eigenlijk gaan verkopen?

Ja, ik denk dat ik kika ga doen.
Ik ga langs de deuren hier in de buurt. Er wonen veel ouderen die graag dingen kopen.

Ah tof!
Ik zou dat dan wel via Kika zelf proberen te regelen, want dan kunnen ze je ook materiaal toesturen!
Is sowieso wel handig, want als je gewoon zomaar langs de deuren gaat, zijn er ook een hoop mensen die je niet geloven en dus geen kaars kopen…
Zie: https://www.kika.nl/kika-acties/kom-in-actie/

Handig! Dankjewel.

Hoe veel ben je ongeveer kwijt voor de materialen?
Dat moet je natuurlijk sowieso vergoed hebben anders en jij straks een hoop geld kwijt. En dan daar iets boven gaan zitten

Voor 5 euro kan ik er ongeveer 25 maken dus ik dacht aan 1 euro. Want dan gaat het nog best snel. Dus ik denk dat ik gewoon 1 euro ga doen. Thankss