verkopen @ queenday kinderachtig?

Is het kinderachtig om nog te verkopen op je 16e en dat eigenlijk niemand meer verkoopt?

JA!

Nee.

Boeiend. Ik heb trouwens twee jaar geleden een Diddl knuffel ter waarde van 70 euro ( had ik gewonnen :grin:) voor 60 euro verkocht!! Dan maakt het me echt niet uit dat ik te oud ben hoor

der verkopen toch ook oudere?
ik zie zo vaak mensen rond 20 30 enzo verkopen hoor…
en zie ook genoeg meide van 16 dingetjes verkopen
dus gewoon doen!

Nee.
Snap echt niet wat er kinderachtig aan is…

Voor geld verdienen ben je nooit te oud.

nee… grappig toch! :stuck_out_tongue:

Nee. Degene die dat vinden zijn zelf gewoon onzeker. Ik ga ook dingen verkopen, samen met m’n moeder, en ik vang de helft van het geld :grinning:

nope

nee. vanaf je 18e mag het niet meer op queensday, het is een kindermarkt. ik ga ook nog gewoon hoor. :relieved:

Nee man, keileuk!:smiley:

stop met het queenday(wat nog queensday hoort ze zijn dan denk ik) te noemen, het is een nederlandse feestdag, dus een nederlands woord.
nee, natuurlijk niet. waarom zou dat kinderachtig zijn?

Tuurlijk niet,
ik snap niet wat daar kinderachtig aan zou kunnen zijn. (:

nou misschien is dat bij jou in het dorp maar er staan mensen van alle leeftijden kinderen jongeren ouderen… en nee het is niet kinderachtig jij verkoopt je kinder spullen aan iemand anders nou ja dan heb jij weer geld voor ehmmm nagellak of make of zo:P dat hoort toch bij jou leeftijd

ik vind van wel… ik zie haast nooit 16 jarigen op een kleedje zitten. vind het echt iets voor oude mensen en kinderen :slightly_smiling_face: maarja als je er goed geld mee kan verdienen… why not?

Nee, tuurlijk niet!
M’n moeder gaat morgen ook dingen verkopen en ik misschien ook nog wel, haha.