Verkopen (Koningsdag?)

Hey!

Aangezien ik mega veel kleding, schoenen, tassen en accesoires hier heb liggen die ik niet (meer) gebruik wil ik deze graag verkopen. Op internet wil het niet zo goed vlotten dus ik zat te denken om het misschien met koningsdag te gaan verkopen. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja, loopt dat een beetje en voor welke prijzen?

Ik heb echt sommige stukken nog waar een prijskaartje aan zit…

Heb je al aan de IJ-hallen gedacht? Ik heb verder geen ervaring met verkopen via een kraampje maar misschien heb je er wat aan.

Ik heb vorig jaar op Koningsdag met veel kleding en schoenen e.d. op een vrijmarkt gestaan, en het verkocht ‘redelijk’. Wat ik heb gemerkt is dat je ontzettend vroeg (althans bij ons) op de markt moet gaan staan wil je een beetje goed plek hebben. Ik was er om 07.00 uur heen gegaan en toen was bijna alles al vol. Qua prijzen moet je niet teveel vragen, ik had ook kleding en schoenen waar nog kaartjes aan zaten, maar mensen willen het toch voor een schijntje kopen. Wat betreft de prijzen zou ik echt onder de €10 blijven. Wat wel werkt is een kledingrek en tafeltje om je spul op aan te prijzen, en neem een actieve houding aan om mensen te trekken.

En de wat algemenere tips voor op de vrijmarkt staan is zorg voor voldoende kleingeld en plastic tasjes, ideaal. Ik hoop dat je er wat aan hebt :wink:

^Super, thanks! Dus als ik een tafel meeneem en daar alles op dump is niet zo’n goed idee? Wat vroeg jij gemiddeld voor je kleding?

@Sunburst, ik ken de IJ-hallen niet. Hoe werkt dat?

Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar je krijgt vaak echt niet meer dan 1 euro voor je kledingstukken. Met Koningsdag zijn mensen op zoek naar zo goedkoop mogelijk spul, ook al is het nog nieuw ofzo.

^Oh dat is nou weer jammer. €5 vind ik nog wel te doen en voor sommige dingen €3 ook nog wel maar €1 is wel heel weinig…