► Verkooptopic Winchester ◄► oa tv, schoenen, tassen (binnenkort meer!) ◄

Hallo :slightly_smiling_face:

Ik ben de laatste tijd een beetje bezig om mijn kamer op te ruimen en ik ben verschillende dingen tegengekomen die ik wil verkopen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk zo goed als nooit tweedehandsspullen verkoop. Als je denkt dat ik er met mijn richtprijs goed naast zit, doe dan alsjeblieft een bod.

► Verkoopsprijzen en biedingen zijn exclusief verzendkosten(maar we kunnen altijd een deal sluiten)
► Prijzen zijn gebaseerd op de originele prijs en de staat van het product (daarom kunnen deze nog wel eens uit elkaar liggen).
► De kans dat ik ruil is zeer klein
► Bij vragen en/of opmerkingen: meldt het gerust!
► Verzendkosten (pakket) via DHL €6,00 of via PostNL €6,95 - aan de koper de keuze!

Omdat ik nog nooit iets heb verkocht snap ik dat het lastig voor jullie is om te beoordelen of ik betrouwbaar ben of niet. Als er iets is waarmee ik me kan bewijzen hoor ik het graag. Daarnaast heb ik veel mensen leren kennen via dit forum en daar bijv. concertkaarten voor gekocht, als iemand contact met een van hun op wilt nemen kan dat ook.

TV
1.

Omdat ik een nieuwe, grotere tv gekregen heb, doe ik deze weg. Deze tv is nog in prima staat en heeft een ingebouwde dvd speler die het ook nog goed doet. Ik heb de originele doos niet meer, maar wel de gebruiksaanwijzing, afstandbediening en de bijbehorende stekker. Het scherm is 21 inch.
Richtprijs: €50,-

SCHOENEN

2.Sold
3.Sold

4.All Stars, donkerblauw

Gekocht, maar ik heb er al teveel van dus ik doe ze weer weg.
Richtprijs: €20,-
Maat: 39(/6)

5.Zomerschoenen met hak van H&M

Weinig aangehad
Richtprijs: €7,50
Maat: 38

6.Effen zwarte schoentjes van Primark

2 tot 3 keer aangehad
Richtprijs: €3 (passen waarschijnlijk door de brievenbus!)

7.Koraalkleur schoentjes met print van Primark

1 keer aangehad
Richtprijs: €3 (passen waarschijnlijk door de brievenbus!)

8.Burberry sneakers uit Turkije (nep dus)

Enkele keren aangehad
Richtprijs: €5

Update 5 oktober

1. Pumps met riempje

Enkele keren aangehad

1. Sandaaltjes

Enkele keren aangehad
Richtprijs: €5,00

1. Rode hoge All Stars

Enkele keren aangehad

1. Bruine laarsjes

Nooit aangehad
Richtprijs: €10,00

13.Bruine laarzen met hak

Enkele keren gedragen

1. Bruine platte laarzen

Enkele keren gedragen
Richtprijs: €10,-

15.Grijze laarzen

1 à 2 keer aangehad
Richtprijs: €30,00 (originele prijs was boven de €100 en de kwaliteit is erg goed)

16.Grijze laarzen met kleine hak

Vaak gedragen, maar nog altijd in goede staat (oa. door onderhoud schoenmaker)

1. Zwart laarzen met hak

Nooit aangehad
Richtprijs: €15,-
Maat:38

PORTEMONNEE

18.Portemonnee van Dark Dudes

Gebruikt, maar nog een in goede staat
Richtprijs: €5,-

TASSEN

1. Blauw/Witte strandtas

Nooit gebruikt

1. Rode schoudertas

Gebruikt, maar nog in goede staat. De tas bevat een apart laptopvak.

Omdat op de foto de vorm van de tas niet zo goed uitkomt, hier de werkelijke vorm (mijn tas heeft niet deze kleur!)

21.Bruine rugzak

Nooit gebruikt
Richtprijs: €5,00

Binnenkort ook kleding :slightly_smiling_face:

Zou je misschien een aanfoto van de allstars willen maken? Van bovenop en de zijkant? Ik ben erg geinteresseeerd! En is het echt maat 6/39?
Ik heb namelijk ook een x gehad dat iemand dat zei en het uiteindelijk maat 5,5 was…

stuur me aub een note :slightly_smiling_face:

Hee! zie je toevallig iets in mijn topic? Ik zou anders graag iets tegen de allstars willen ruilen (:

Welke kleur? en ja, ze vallen echt als maat 39 (al moet ik zeggen dat ik bij All Stars vaak een andere maat heb dan mijn eigen maat, omdat ik dat bij All Stars nooit storend vind.)

Hee, nee sorry ik zie niks leuks in jou topic.

wil je 2 ruilen?

De donkergroene! Ik zie de laatste tijd dat de neuzen van de allstars nog wel eens kunnen verschillen, vandaar!

Ik heb de donkergroene en zwarte All Stars verkocht, sorry! (maandagmiddag al, maar ik was het vergeten te updaten.)

upje

Net nieuwe spullen toegevoegd!

:upside_down_face:

Hoi,

wat zijn de verzendkosten voor de bruine rugzak?

Groetjes Kim

De tas zal helaas niet door de brievenbus passen waardoor de verzendkosten op minimaal €6,00 uit zullen komen…

Ja zoiets dacht ik al idd haha :wink: Ik zoek nog een nieuwe schooltas, dus vroeg me af of er ook boeken/A4-papieren in die tas passen?

Groetjes Kim

Ja, dat zou wel moeten passen! Ik heb zelf ook een andere, soort gelijke tas in gebruik gehad en daar paste alles ook gewoon in. De tas heeft alleen geen harde achterkant, dus als je er alleen papieren in doet gaan ze nogal snel kreukelen, maar als je er een boek bijzet dan kunnen ze daar gewoon tegenaan steunen en gaat het wel goed hoor :slightly_smiling_face:

Helemaal top! Zou ik hem dan mogen overnemen voor 10,- incl.?

groetjes Kim