Verkooptopic Vanillacookie! O.a. G-star, Primark, H&M! Veel nieuw & ZGAN!

Hoi allemaal,

In dit topic verkoop ik kleding die ik niet meer draag of zelfs niet gedragen heb. Ik ben namelijk aan het sparen voor een aantal dingen, dus helaas moet er dan ook wat kleding weg…
Ik sta nog niet in het betrouwbare verkopers topic, want dit is mijn eerste verkooptopic. Ik ben uiteraard wel betrouwbaar. Dit is een nieuw account van mij (voor het verkopen), dus vandaar ook geen posts.

Maten XS en S (34 en 36).
Ik ruil in principe niet.
Prijzen zijn exclusief verzendkosten. Bieden mag (via een privé note of in dit topic)!

Hopelijk zit er wat voor jullie bij! :slightly_smiling_face:

1. G-Star jeans maat 28/32
    Gedragen, maar nog steeds erg mooi. Op één van de knieën een beetje geschuurd, maar daardoor heeft hij juist een mooie used look. Een recht, boyfriend-achtig model. Pijpen zowel omgeslagen als normaal te dragen.
    RP €14,50

1. G-star jeans maat 26/34
    ZGAN! Door het erg stretchy materiaal ook geschikt voor maat 25 of 27 of misschien zelfs 28 en ook voor lengtemaat 32 (heb ik zelf namelijk ook). Mooi, donker skinny model en erg comfortabel door het materiaal.
    RP €18,00

1. Lichtroze trui Primark/Atmosphere maat S/36
    ZGAN! Amper gedragen. Mooi ruimvallend/licht oversized. Zit heel erg comfortabel.
    RP €6,00

1. Zwart-blauw gestreept jurkje van Shoeby maat S/36
    ZGAN, amper gedragen. Blauw (turquoise)-zwart gestreept. Mooi, wat dikker materiaal (figure hugging). Aansluitend. Aan de achterkant iets lager uitgesneden, met een zwart vlak en ritsje.
    RP €10,00

1. Lichtroze H&M topje met kraaltjes maat S/36
    NIEUW! Nog nooit gedragen. Stof is van blouse materiaal en licht transparant. Langs de randen bezet met mooie, zilverkleurige kraaltjes. Aan de achterkant een subtiele, wat langere opening.
    RP €8,50

1. (Donker)blauwe H&M blazer maat S/36
    ZGAN, amper gedragen. Aan de onderkant wat uitlopend, licht peplum model. Getailleerd.
    RP €8,50

1. H&M jurk grijs met zwart maat S/36
    NIEUW! Mooie, aansluitende, stretchy jurk. Tot net boven de knie. De zwarte vlakken aan de zijkanten geven een mooi (zandloper)figuur. Zowel netjes en zakelijk als hip en sexy te combineren/dragen.
    RP €5,00

1. Blauwe ONLY broek maat XS/34
    NIEUW! Mooie blauwe kleur, skinny model.
    RP €8,50

1. Zwart-wit gestreept jurkje H&M maat S/36
    Gedragen, maar nog in goede staat. Zit erg comfortabel. Ook leuk te combineren met een riempje.
    RP €3,50

xxx

Upje!

ruil je 9?

Hhm, ik heb niet echt wat in je topic gezien, sorry!

Upje!