Verkooptopic van KurtCobain! (o.a. Forever21, Urban Outfitters, galaxy & meer!)

Hi guys! :3

Omdat ik een arm studentje in geldnood ben, open ik nu weer een nieuw verkooptopic. Alle spullen zijn - tenzij anders vermeld - zelden of niet gedragen en derhalve zo goed als nieuw. Het heeft allemaal een tijdje in mijn kast gelegen, maar alle kleding zal voor verzending uiteraard gewassen en gestreken worden. Aantal spelregels:

• Ik sta in het betrouwbare verkopers-topic!
  • Ik heb het liefst dat er geboden wordt op items, ik stel dan ook geen richtprijzen vast. Gezien de goede conditie waarin de spullen verkeren zal ik ze echter niet voor extreem lage prijzen verkopen. Houd daar rekening mee!
  • Ik ruil NIET. Geen uitzonderingen. ^^
  • Ik kan de spullen verzenden (door de brievenbus indien mogelijk, anders dmv pakketpost), ze kunnen ook opgehaald worden in Nijmegen, of in Zuid-Limburg.
  • Het maken van aanfoto’s is geen probleem, betere (detail)foto’s ook niet. Voor extra foto’s of informatie kun je mij te allen tijde een bericht sturen. Ik zou het fijn vinden als je dit enkel doet als je oprecht geïnteresseerd bent, in het verleden is vaak gebeurd dat ik moeite deed om foto’s te maken en dat ik vervolgens niets meer van diegene hoorde.
  • Er komen nog meer dingen bij, maar ik ben nu bij mijn ouders en kan daar dus even geen foto’s van maken.
  • Ik zet deze dingen ook op marktplaats, als ik daar klaar mee ben post ik een link van mijn account.

Dusja, ik hoor graag van jullie! (-:

1: turquoise blazer Bershka, maat M. Zit ook goed met maat S en L.
2: stretchy bikerjasje H&M, maat XS. Zit goed met elke maat t/m L.
3: grijze blazer met studs Only, maat 38. Is in het echt getailleerd, maar mijn paspop is heel dun, haha.
4: groen/beige immitatieleren jasje H&M, maat 38.

5: legergroene blazer H&M, maat 38.
6: VERKOCHT
7: wegwegggg
8: t-shirt Urban Outfitters, maat M. Is vanbinnen gemaakt van een soort … fleecestof, lekker warm in ieder geval.

9: VERKOCHT
10:VERKOCHT
11: Monki shirt, maat XS. (maar ik heb M en mij past het ook gewoon)
12: wegwegweg

13: top Bershka, maat M, maar vanwege stretchgedeelte aan de achterkant ook met een grotere maat te dragen.
14: H&M jurkje maat 38.
15: New Yorker tie dye top, maat XL.
16: Rolling Stones shirt, maat S.

17: geweldig atoombomjurkje, one size, ik verkoop deze omdat ik gewoon geen persoon voor prints ben, maar ik doe 'm liever niet heel goedkoop weg.
18: Zara donker/bordeauxrode coated jeans, niet één keer gedragen dus in perfecte staat. Doe ik liever ook niet te goedkoop weg.

19: H&M strapless jurkje met studs. Maat 42 (maar ik heb 38/40 en hij zit bij mij zoals op de pop), op de pop een beetje strak getrokken omdat je anders echt niet zat hoe hij zou zitten.
20: hakken met studs van Shick Shoes, maat 38. In een opwelling gekocht voor 30 euro, maar ik heb in hakken 37. Een keer gedragen, maar ik hoef er niet heel veel voor, ze staan nu al zo lang ongedragen in de kast…
21: Vans sk8 Hi, maat 38. Een keer gedragen. :’)
22: Ed Hardy shirt (echt ofc), maat S.

23: Cafe Moda plateaupumps, maat 37. (ook maar een keer gedragen)
24: nepleren bikerjack, mannenmaat XS.
25: wegwegweg
26: H&M jurkje, maat 40.

27: H&M polkadotjurkje, maat 38. In het echt véél mooier, van een soort blousestof en met knoopjes.
28: Zara jurkje maat M, valt echt als S.
29: Primark rokje maat 40.
30: C&A jurkje maat S.

31: H&M rokje (nooit gedragen, dus nooit gewassen, de ‘versleten’ look hoort zo haha), maat 36.
32: H&M jurkje maat 38. Foto van dichtbij omdat je anders de print niet zag, voor de rest gewoon een normaal strak jurkje.
33: bloemenjurkje Primark maat 40, véééél mooier in het echt, zat niet mooi op de paspop.
34: Zara jurkje maat M. Dat witte stuk bij de taille is gevlochten, het ziet er hier ongelijkmatig en lelijk uit, in het echt is het veel mooier.

35: Louis Vuitton tas. Ik weet niet of deze echt is. De reden dat ik twijfel: ik kocht 'm over van een vrouw (een wat oudere vrouw zonder enig verstand van merken, ik vroeg haar of het ‘een echte’ was en het antwoord was: ja volgens mij is het echt leer:D), die de spullen van haar onlangs overleden moeder verkocht. De andere spullen waren ook zo, tsja, heel chique, duur uitziend. De tas is helemaal van leer, binnen, buiten, hengels, etc., ziet er in ieder geval echt uit. Maar ik weet het niet zeker dus kan 'ie voor eh… weinig weg haha.
36: gestreept shirt Only, XS. Hele fijne kwaliteit.
37: suede silveren bikerjack maat 38.

38: H&M baseball jack maat 42.

39: Jurk met aap, one size.

40: Mooi bloemenjurkje met een soort kanten onderrok, maat 40.

41: H&M garden collection jurkje, maat 38.

42: Oversized tie dye blouse/top van Forever21.

43: Figure hugging jurkje H&M, maat 38.

44: Mooie jurk met semitransparante rok, Forever21, maat L.

45: H&M top, er staat maat 46 in, valt meer als 42.

46: H&M maxi skirt, maat 40.

47: monki legging maat XS. (kan ook met grotere maten, heel stretchy)

48: zilveren jeans H&M, maat 42.

49: motel jurk, maat L, kan ook met kleinere maten.

50: Romwe asymmetrische galaxy rok, one size.

51: H&M trend mintgroene peplum top. (niet mijn eigen foto, maar die kan ik wel maken)

52: H&M peplum blouse, maat 42 maar valt kleiner. (ik kan een eigen foto maken)

53: H&M kanten peplum top, maat 40. (eigen foto maak ik nog, top ligt niet hier)

ik kom zeker bij je shoppen Anna, als m’n loon binnen is en m’n favorieten nog niet weg zijn :grinning: echt hele mooie dingen. Oja en bij 42 zit geen maat

Thanks! :slightly_smiling_face: En ja, daar staat geen maat in, volgens mij gewoon one size.

Wauw, mooie dingen; dat lukt vast wel om te verkopen! Succes!

Als ik het geld had zou ik je hele topic leeg kopen. Succes!

Heb je richtprijzen voor 11, 13, 32, 23 en 49 :"D
Oh en welke maat is 51?

Oh die galaxy rok wil ik al langer haha^^
Jammer dat je niet ruilt. Succes!

wil 35 erg graag, wat wil je ervoor ongeveer? liefs!

Heb je richt prijzen voor 5 41 en 43 en ruil je miss?

Wauw wat een leuke dingen heb je!

Ik heb wel interesse in het oversized shirtje van de forever21.
Zou je me willen noten hierover?
Welke maat is het?

En zou je me meer foto’s willen sturen van de louis vuitton tas? Zoals van het label erin en van de buitenkant een duidelijke.

Dankjewel alvast voor de moeite(:

11, 13, 32 vraag ik 7 euro exclusief voor. Ik neem aan dat die door de brievenbus passen dus dat zal iets van 2 euro voor verzenden zijn. 23 wil ik eigenlijk toch wel 20 euro exclusief voor, omdat ze nieuw 60 euro of zo waren. Voor 49 zit ik ook te denken aan een bedrag rond de 20 euro, aangezien die iets van 40 euro heeft gekost en ik 'm nog nooit gedragen heb! :slightly_smiling_face: Maar goed, het zijn richtprijzen, onderhandelen is mogelijk.

Voor 41 is de richtprijs 12,50 exclusief, voor 43 7,50.

51 is maat 40!

En zoals eerder gezegd ruil ik dus niet! :slightly_smiling_face:

Voor nr. 35 heb ik toch liever dat jullie bieden. De vorige keer waren er best wel veel mensen die er interesse in hadden en ik wil graag iedereen die interesse erin heeft de kans geven. Ik zal extra foto’s maken zodra er beter licht is!

Hey kurt, ik vroeg me af hoeveel je voor 33 vraagt, ik ben echt stapelverliefd:'3

Heb je een richtprijs voor 38?

Euhhh 8 euro? Denk dat verzenden 2 euro is, dus 10tje inclusief! Heb het nog nooit aangehad.

12,50 exclusief! Was nieuw 30 of zo en heb 'm nog nooit aan gehad.

Hmm, weet je hoeveel de verzendkosten zijn?

Ik heb dat vest een jaar gelden gehad maar er zijn allemaal vlekken in gekomen en heb hem weggegooid. Ik twijfel alleen erg of ik het nog zou passen of niet, de mijne was destijds ook een 42.

Wow echt mooie spullen :bowing_man:
Ruil je? :upside_down_face: :upside_down_face:

Oh mijn god ik heb 1 februari geld:’) <3

Ahh oké, de verzendkosten schat ik rond de 3 euro. Heb ooit een nepleren jasje in een envelop verzonden en dat kostte ongeveer zoveel. :slightly_smiling_face: Je kunt het uiteraard ook ophalen hè!