♥ Verkooptopic van hottish ♥

Lang geleden dat ik hier een topic heb geopend, maar ik ben druk aan het sparen voor een goede camera. Hierdoor bedacht ik me dat ik mijn kleding wel eens te koop aan kon bieden.
Je mag mij altijd noten voor vragen oid.

:heart: De verzendkosten zijn niet bij de richtprijs inbegrepen, maar staan wel genoteerd.
:heart: Ik ruil niet.
:heart: Ik sta in het betrouwbare verkopers topic.
:heart: Ik verzend via POST NL.
:heart: Je mag altijd vragen om meer foto’s!

1. Roze topje met print van Primark.

Zo goed als nieuw :heart: Maat 38 :heart: Richtprijs: €5 :heart: Verzendkosten: €2,92

1. Wit oversized topje met studs.

Zo goed als nieuw :heart: Maat M :heart: Richtprijs: €3 :heart: Verzendkosten: €2,92

1. Aquablauw tuniekje van Vila.

Een paar keer gedragen :heart: Maat S :heart: Richtprijs €4 :heart: Verzendkosten: €2,92

1. Oud roze topje met kant van Pieces.

Een paar keer gedragen :heart: Maat M :heart: Richtprijs €4 :heart: Verzendkosten €2,92

1. Zwart kanten croptop van H&M Divided.

Zo goed als nieuw :heart: Maat 36 :heart: Richtprijs €4 :heart: Verzendkosten €2,92

1. Zwarte top met detail op de rug van Forever 21.

Nieuw zonder prijskaartje :heart: Maat L :heart: Richtprijs €5 :heart: Verzendkosten €2,92

1. Zwarte leren short met ritsjes aan de zijkant, New Yorker.

Nieuw zonder prijskaartje :heart: Maat 38 :heart: Richtprijs €10 :heart: Verzendkosten €3,65

1. Mango basic short.

Een paar keer gedragen :heart: Maat 38 :heart: Richtprijs €3 :heart: Verzendkosten €3,65

1. Zwart/wit gestreepte high waisted short Primark.

Zo goed as nieuw :heart: Maat 38 :heart: Richtprijs €6 :heart: Verzendkosten €3,65

1. Lila highwaist short met studs.

Een paar keer gedragen :heart: Maat 38 :heart: Richtprijs €4 :heart: Verzendkosten €3,65

1. Witte skinny jeans van WE.

Nauwelijks gedragen :heart: Maat W27 :heart: Richtprijs €12 :heart: Verzendkosten €3,65

1. Lila cocktailjurkje van Soky & Soka.

1 keer gedragen :heart: Maat M :heart: Richtprijs €20 :heart: Verzendkosten €3,65

1. Blazer met print van New Look.

Zo goed als nieuw :heart: Maat 36 :heart: Richtprijs €5 :heart: Verzendkosten €3,65

1. Kanten vestje van Vila.

Een kleine beschadiging op de rug :heart: Maat 36 :heart: Richtprijs €3 :heart: Verzendkosten €2,19

:upside_down_face:

Valt nummer 6 ook als een L, of valt hij kleiner?

Hij valt wel als een L vind ik. Heb normaal een M en het past wel, maar een M was mooier geweest voor mij.

up

niemand?

up

omhoog! :upside_down_face: