Verkooptopic Little (Zara, Nelly, Bershka, h&m, vila, enzovoort)

Hoi!

Ik ben afgelopen jaar erg afgevallen en pas niet meer in deze kleding!
Ook ga ik binnekort verhuizen, dus deze kleren mogen nu toch echt de deur uit!

Ik verzend naar Nederland, de kosten zijn voor de koper! Laat maar weten als je er iets tussenziet!
Het zijn overigens niet zulke duidelijke foto’s, maar ik wil eventueel betere foto’s maken!

Shortje H&M maat 38

38 (H&M) - M (Hema) - 28x30 (H&M) - 28x30 (H&M) - 38 (Zara)

Detailfoto’s :

Jurkje Vila, niet vaak gedragen. Maat S

Vestje H&M. Maat M

Jurkje H&M. Niet gedragen. Maat S.

W27/L32 (Tommy Hilfiger) - 36 (Bershka) - 36/38 (WE) - 42 maar valt als 38/40 (Pull and Bear)

Jurkje primark maat 10. Ongedragen.

Jurkje van Nelly. Maat M, maar valt als S

Onbekend winkeltje, niet vaak gedragen. One size fits all.

Welke EU-maat is het bordeaurode jurkje met stippen en wat wil je ervoor hebben?
Xx

Maat 36! Ik zou er graag €5eu excl voor willen hebben!
Het is alleen geen bordeauxrood maar paars in het echt! Niet knal paars hoor, maar wel meer paarsig dan rood.

-

Is het ook mogelijk om op te halen?
En wat zou je willen hebben voor het bordeauxrode Vila jurkje en de spijkerbroeken van tommy hilfiger/ WE ?

Zou ik een betere foto van je zwarte broek mogen zien? (:

@Thirza: In het jurkje zelf staat NLse maat 36!
@golderdiertje: Ophalen is mogelijk! In het weekend vlakbij Rotterdam, door de weeks in Utrecht!
Voor de broek van WE zou ik nog 10eu willen, van tommy hilfiger 15eu en het vila jurkje 10eu!
@wol-ves: komt eraan!

Twee weken geleden gekocht, toch niet mijn ding :slightly_smiling_face:
ik woon te ver weg (Friesland) om het terug te brengen bij de Primark haha.

Wie kan ik er blij meemaken?
Nog nooit gedragen, prijskaartje zit er nog aan. Maat 34
:slightly_smiling_face:

Hoeveel vraag je voor dat rode bordeauxjurkje, van Vila? [zou je me ook willen noten, waarschijnlijk vergeet ik namelijk welk topic dit was]

Hoeveel vraag je voor de spijkerbroek (38) van Zara? staat bovenaan

Hoeveel wil je voor de legergroene broek op foto 2 en voor de berska jeans? Note me

Volgens mij heb ik jullie allemaal genote! Maar ik weet het niet zeker, want ik faal een beetje met girlscene geloof ik :flushed:

up:)

sorrrry dat ik nog geen detail/aanfoto’s heb gemaakt! Ik beloof ze morgen te maken!

Aan en detailfoto’s staan er op! De zwarte broek kreeg ik er echt niet mooi op, sorry! Zal 'm trouwens voor verkoop ook nog even strijken :slightly_smiling_face:

Zit er over de zwarte broek een coating, of is het van spijker ?

Hoeveel voor jurkje h&m oranje

En Tommy jeans

@Wol-ves: er zit een coating overheen!
@F: Ik zat zelf te denken aan een richtprijs van 10€ voor het jurkje van h&m en 15€ voor de tommy jeans!

uppieee

Ik vind dat jurkje echt te schattig? Wat is een maatje 10? 36 toch?