Verkooptopic KurtCobain! (O.a. New Look, Monki, Forever21, galaxy, velvet)

Sorry, dat vind ik toch echt te weinig. :stuck_out_tongue:
Ik weet dat mijn prijzen niet heel laag zijn, maar het is ongedragen kleding.

10 euro voor 5, 10 euro voor 15, 7 euro voor 25?
en nummer 11, staat daar ook een cupmaat in? Zou hij bij cup B passen, of is het dan te ruim?

dubbel

10 incl? Vind ik op zich nog wel oké, ik zal wachten op de aanfoto van de bralet c:

Ik denk dat ik 5 bij nader inzien toch niet verkoop, sorry. :’)
Voor 15 vind ik 10 euro excl wel goed!
Hm ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik denk dat het wat ruim gaat zijn bij 11, ik heb een F-cup en bij mij zit het gewoon goed zegmaar.

Yes, 10 incl wil ik 'm voor verkopen! Ik maak zo een aanfoto!

Thankyou thankyou :grinning:

Hey :slightly_smiling_face: ik heb serieuze interesse in 8 en 9, kan je mij noten?

Liefsx

zitten leuke dingen tussen, jammer dat het mij veel te groot gaat zijn… ik wens je veel succes!

Mehhh superleuke spullen, helaas mij te groot. Succes!

Nummer 16, valt dat ook echt als een L of strakker? En het zijn wolven toch? <3 hoeveel wil je er voor hebben ?

Ehmmm ik vind m wel iets strakker vallen hoor. Denk dat je 'm met kleinere maten zeker kan dragen. Het zijn wel paarden, geen wolven, helaas. :stuck_out_tongue: Was nieuw 37 euro dacht ik en is nooit gedragen (volgens mij zit het kaartje er nog aan), dus ik wil er wel minstens 15 euro voor. Snap het wel als je dat er niet voor wil geven hoor!

Ik wil 4 & 5 maar ik zie dat je 5 niet meer verkoopt? heb je 4 nog wel?

Moteljurk. Moooi.

Heb je toevallig de foto van de bralet al? En zit hij jou erg strak (ik las toevallig ergens dat je een redelijke cup hebt) want ik heb maar een cup D en ik ben best wel petite zeg maar.

Haha ik maak 'm echt zo! Beetje druk gehad gister. Ja hij zit bij mij wel echt strak, maar ik denk dat als je maat S of zo hebt normaal, hij te groot gaat zijn.

http://i43.tinypic.com/2rxfas5.jpg Oké dit is de aanfoto, let niet op hoe ontzettend lelijk en slecht de foto is. :’)

Oh jee dat zal wel echt te groot zijn ja, zitten er duidelijke naden in, dat ik hem kleiner kan maken? En hoeveel zou je incl voor die en nr 10 willen?

nummer 8
note me

Super leuke dingen allemaal! Upje voor jou :slightly_smiling_face:.