Verkooptopic KurtCobain! (O.a. New Look, Monki, Forever21, galaxy, velvet)

Hello! (-:

Omdat ik mijn vorige verkooptopic een beetje verwaarloosd heb en inmiddels flink wat kledingstukken weg zijn, of erbij zijn gekomen, open ik een nieuw topic!

Ik verkoop mijn spullen omdat ik een arm studentje in geldnood ben. Alles is - tenzij anders vermeld - nooit, of slechts een paar keer gedragen. Sommige dingen zien er nogal gekreukt uit op de foto’s, maar zodra ik iets verkoop zal ik het uiteraard wassen en strijken.

Een paar puntjes, graag even lezen voor je reageert:

• Ik sta in het betrouwbare verkopers-topic!
  • Ik heb het liefst dat er geboden wordt op spullen, vooral wanneer er meer geïnteresseerden zijn. Houd er aub rekening mee dat de meeste dingen nooit gedragen zijn, heel goedkoop doe ik ze dus niet weg! Als je 10 euro af probeert te dingen op iets waar een richtprijs van 15 euro op staat, hoef je geen reactie van mij te verwachten.
  • IK RUIL NIET! Er zijn altijd mensen die dat blijven vragen, maar daar ga ik dus niet meer op in, haha.
  • Ik kan de spullen verzenden, de meeste dingen passen door de brievenbus, de verzendkosten zijn dan voor de koper, voor fouten van PostNL ben ik niet verantwoordelijk. Alles kan ook opgehaald worden in Nijmegen.
  • Voor meer informatie kun je me altijd een berichtje sturen. Ik zou het wel fijn vinden als je dit alleen deed wanneer je echt geïnteresseerd bent. Het is namelijk vaker voorgekomen dat ik moeite deed om foto’s te maken of een bericht met info te sturen, en daarna niets meer van diegene hoorde.
  • Bij interesse ontvang ik graag een note! Geen gastenboekbericht AUB. Omdat ik best veel spullen heb is het voor mij handig als je dan het nummer noemt én het kledingstuk (dus bijv nr X, paarse blazer). Ik weet niet alle nummers uit mijn hoofd en op deze manier is het voor mij makkelijker reageren! :slightly_smiling_face:
  • Ik heb het best druk en hoewel ik mijn best doe zo snel mogelijk te reageren, kan het zijn dat een reactie even op zich laat wachten. Maar zoals ik zei, ik probeer zo snel mogelijk een berichtje terug te sturen.
  • Er komen sowieso nog spullen bij. Ik zet alle spullen ook op marktplaats, zodra ik dat gedaan heb kunnen jullie daar ook bieden! http://www.marktplaats.nl/verkopers/16491607.html

Genoeg gepraat, hieronder komt de kleding, ik hoor graag van jullie! :grinning:

1: WEG
2: H&M nepleren bikerjasje in taupe, maat 38.
3: H&M isabel marant look bikerjasje in maat 38.
4: zwart wit gestreepte blouse. Er staat maat L in, als je maat L hebt zit deze iets strakker dan op de foto. Ik denk dat hij zo zit als op de foto wanneer je maat S of M hebt. Er zitten geen knopen op deze blouse, maar (zoals te zien op de foto) loopt het schuin en zit het aan de onderkant vast.
5:WEG
6: Mango fluwelen jurk, mouwen en bovenkant beetje transparant, maat M.
7: H&M fashion against aids crop top, maat 42.
8: WEG
9: WEG

10: WEG
11: New Look corset top/bralet met bloemen, maat 42.
12: Threadless shirt (mister mittens’ big adventure), maat M.
13: Asos crop blousje met strik, maat 42. Als je niet zo motorisch gestoord bent als ik kun je wel een betere strik maken dan op mijn foto. :’)
14: H&M Joy Division crop top, maat 34. Past ook met grotere maten, zit dan alleen wat strakker.
15: H&M divided aztec/tribal print broek, maat 42.

16: Motel jurk, maat L. Past ook met kleinere maten.
17: New look donkerpaarse/aubergine blazer, maat 42. Is in het echt wel wat lichter van kleur en getailleerder dan op de foto.
18: H&M divided stretchy spijkerjasje, maat 42.
19: WE geplooide taillerok, maat M.
20: Primark shirt met leuke print, maat 42.
21: H&M peplum top, maat 40. Is in het echt iets donkerder, echt mintgroen is het. De stof is ook niet glad, maar met een soort bolletjes, ik kan het niet goed uitleggen, maar ik kan op verzoek een detailfoto maken.

22: WEG
23: Monki fluwelen legging met een soort olieverfprint, maat L.
24: H&M peplum blouse, maat 42. Valt kleiner vind ik, eerder als een 40 of zo. Kon even geen eigen foto maken ivm het slechte licht, ik kan dat alsnog doen natuurlijk.
25: H&M zwarte peplum blouse met knoopjes en wit kant rond de kraag, maat 38. In de taille zit elastiek. Dit is niet mijn foto. Ik zal nog een eigen foto maken, maar de blouse ligt bij mijn ouders.
26: Motel ‘harige’ cropped trui, maat L. (kan ook met kleinere maten, hij stretcht tot L zegmaar)
27: H&M rode kanten peplum top, maat 40. Wederom niet mijn eigen foto, omdat deze nog bij mijn ouders ligt.

28: Metallic suede bikerjasje, maat 40.
29: Bershka turquoise blazer met dubbele knopen, maat M.
30: H&M legergroene blazer, maat 38.
31: Urban Outfitters wolvenshirt van een soort fleecestof (dus geen ‘normale’ t-shirt stof), maat M.
32: Monki shirt met hert, XS.
33: Bershka top, maat L.
34: H&M jurkje, maat 38.
35: New Yorker tie dye top, maat XL. (maar kan in principe met elke maat, de paspop is maat S of zo)
36: Primark nepleren bikerjack, mannenmaat XS.
37: H&M bodycon jurkje met print, maat 38.

Ik bied €8 incl op nummer 4

succes!

Nummer 10 €5,- excl?

Heb je trouwens misschien een aanfoto van de bralet?

Sorry, Jane Norman is niet zo goedkoop (deze top was in de 30 of zo) en ik heb het nooit gedragen dus ik heb er liever minstens 10 euro voor…

Een aanfoto van de bralet kan ik morgen voor je maken!

Wauw jij hebt echt hele vette kleding!

Toffe spullen! Upje :slightly_smiling_face:

No response? :frowning_face:

Hehe, ik wil niet lullig doen maar vind je het heel erg als ik nog even een paar daagjes af wacht? Dan laat ik het je dan weten (ik note je wel).

Oh nee geeftniet hoor, maar ik dacht misschien heb je erover heen gekeken

Up !

Hoeveel wil je hebben voor negen? c:

Wat wil je voor 21 en 27 samen hebben… Inclusief verzendkosten?

Wil je me noten?

Erg gelachen om deze opmerking trouwens: Als je niet zo motorisch gestoord bent als ik kun je wel een betere strik maken dan op mijn foto. :’)

Wat wil je ongeveer voor nummer 1?

Waarom heb ik geen geld? :c
Echt toffe dingen! Nouja succes met verkopen : D

ik zou graag weten hoeveel je inclusief voor nummer 16 vraagt :slightly_smiling_face:

Wat wil je voor 14

17 paarse blazer (hoe valt die qua maat omdat andere blazer 38 is)
30 Legergroene blazer
34 H&M jurkje
37 bodycut jurkje

Zou je van 37 en 30 misschien een aanfoto of duidelijkere foto kunnen maken?
En wat had je voor deze in totaal in gedacht?

Note me :grinning:

Super leuke dingen :grinning:

Ik bied 6 incl op nr 9.