Verkooptopic Daaanielle: make-up!

Hoi!

Ik heb mijn stash weer eens goed uitgezocht en er wat dingen uitgehaald die ik niet meer gebruik. Alles is niet of nauwelijks gebruikt en dus in goede staat! Als je ergens interesse in hebt stuur me dan een berichtje. Als je meerdere dingen tegelijk van me over wil nemen maak ik er natuurlijk een leuk prijsje van. :slightly_smiling_face: Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Zoeva Nude Shimmer palette - amper gebruikt. Nieuwprijs is rond de €20. Ik zou er graag €10 voor willen.

Zoeva Pigments in Buddhaful, Zen, Goldiva, Lovestoned, Aqua Light en Cannella - allemaal maar een keer geprobeerd. Nieuwprijs €3,80 per stuk, ik zou er graag €2,50 per stuk voor willen hebben. Als je ze allemaal tegelijk van me over wil nemen wil ik er graag totaal €10 voor hebben.

Nars blushes in Desire en Dolce Vita - beide maximaal drie keer gebruikt. Nieuwprijs is ongeveer €27. Ik zou er graag €20 per stuk voor willen.

Make Up Store Microshadows in A Girls Best Friend en Famous - AGBF twee keer gebruikt, Famous iets vaker. Nieuwprijs per stuk is €11,50. Voor AGBF wil ik graag €7,50, voor Famous €5.

MAC Eyeshadow Duo in Marché Aux Puces - drie keer gebruikt. Donkerste kleur is licht beschadigd. Nieuwprijs was €27,50. Ik zou er graag €20 voor willen hebben.
MAC Blush Ombre in Azalea Blossom - een keer of vijf gebruikt. Nieuwprijs was €28. Dit was een limited edition en is erg gewild, dus ik zou hier graag €25 voor willen hebben.

Sleek Eyeshadow palettes in The Original en Storm - beide amper gebruikt. Nieuwprijs ligt rond de €10, ik zou er graag €7 per stuk voor willen.

Sleek Blush By 3 palettes in Pumpkin en Lace - beide amper gebruikt. Nieuwprijs ongeveer €13, ik zou er graag €8 per stuk voor willen.

Stila Lip Glazes in Wildberry, Melon, Dazzleberry, Cranberry en Strawberry Cream - allemaal nooit gebruikt. Nieuwprijs ongeveer €17 per stuk, ik zou er graag €10 per stuk voor willen hebben. Als je ze allemaal in een keer van me over wil nemen wil ik er graag totaal €35 voor hebben.

Sleek Be Beautiful Blemish Balm in de kleur Light - een keer gebruikt. Nieuwprijs is €11, ik wil er graag €7,50 voor hebben.
Skin 79 Super Beblesh Balm Triple Functions - een keer of vijf gebruikt. Nieuwprijs rond de €20. Ik wil er graag €10 voor hebben (let op: moet met pakketpost verstuurd worden!)
Bare Minerals Original foundation in Light - een keer of drie gebruikt. Nieuwprijs rond de €22, ik wil er graag €15 voor hebben.

Sleek Pout Polishes in Peach Perfection en Pink Cadillac - beide een keer of drie gebruikt. Nieuwprijs €5,50, ik wil er graag €3 per stuk voor hebben.
The Body Shop Colour Crush Lipstick in 105 Coral Cutie - een keer gebruikt. Nieuwprijs €12, ik wil er graag €7 voor hebben.
Too Faced Shadow Insurance - nog helemaal nieuw. Nieuwprijs ongeveer €15, ik wil er graag €12 voor hebben.
Dior Kiss lipgloss in 541 Tangerine Jet - een keer of drie gebruikt. Nieuwprijs lag volgens mij rond de €20 (deze worden nu niet meer verkocht), ik wil er graag €10 voor hebben.

Ben wel geïnteresseerd in de Shadow Insurance van Too Faced! Verzend je naar België?

Ja hoor, de verzendkosten zijn wel voor de koper!

Oh laat maar, ik ga binnenkort naar Rome, dan kan ik hem zelf kopen :slightly_smiling_face:

ruil je het 1e pallete?

Nee, sorry!

Bied 5 euro voor nars blush

Sleek Blush By 3 palettes ruilen?

mooie makeup, maar vind je richtprijzen iets te duur in vergelijking met de nieuwprijs.