Verkooptopic: Asos, Invito, The Sting

Hoi allemaal!

Ik zal eerlijk zeggen: Ik heb nog nooit eerder gekocht en verkocht via Girlscene, alleen via Marktplaats… Kom er op deze tijd achter dat het hier ook gedaan wordt.

Ik ben al een paar jaar lid op Girlscene op een vorig account die ik heb verwijderd omdat ik alles over mezelf op Google terug vond en nu heb ik een nieuw account.

Mijn lengte is 1.70 en mijn maten zijn XS/S/34/36, broekmaat 27 en schoenmaat 38/39.
Ik ruil niet en verkoop inclusief verzendkosten.

Asos echt suede hakken met gouden studs in maat 39. Valt kleiner door de hoge hak en de plateauzool. De hak is 15 cm. Ik wil ze weg doen omdat ik weinig de gelegenheid heb om hakken te dragen maar ik ben nog wel erg gek op deze hakken dus doe ze alleen weg voor een goed bod. Ik heb alleen een kerstbal-aanfoto op dit moment, dat is ook de enige keer dat ik ze gedragen heb. Ik kan er wel een maken als er serieuze interesse voor is.

Image and video hosting by TinyPic

Invito zwarte leren enkellaarzen maat 39. Een aantal keer gedragen en op de hak is dat ook een heel klein beetje te zien. Als je het weer een beetje zwart maakt zie je er niks meer van, het is erg klein. De laarsjes zijn me toch te groot dus ik doe ze helaas toch weg… Ze lopen heerlijk. De nieuwprijs was 120,- en het hoogste bod tot nu toe is 20,-. Doe een goed bod (ik betaal de verzendkosten ook en ik spuit ze voor je in) en ze zijn voor jou.

Grijze suede enkellaarzen van de Invito in maat 38. Ik heb ze een aantal keer kort gedragen omdat het toch pijn begon te doen aan m’n tenen (ik heb vaak maat 38,5 heel irritant!) en heb niet vaak de gelegenheid om ze te dragen. Op de hak is hij niet beschadigd maar er zit een beetje opgedroogd zand ofzo op. Als je thuis een suedeborsteltje hebt en een spray is het makkelijk weg te halen maar ik heb helaas geen borsteltje en wilde ze niet vernielen. De nieuwprijs was 90 euro en het hoogste bod staat op 20 euro. Doe een goed bod en ze zijn voor jou.

Donkerbruine winterjas van de Sting. De kleur is door de flits iets anders. Het is een nieuwe dikke jas die me 70 euro heeft gekost maar ik heb een andere jas die ik eigenlijk altijd draag. Het is een XS maar valt als een S. Richtprijs is 20 euro inclusief de verzendkosten maar je mag altijd bieden :slightly_smiling_face:

Sorry voor de grote afbeeldingen

upje

Die invito zwarte enkellaarsjes zijn echt prachtig! Helaas geen geld. Succes!

Mooie schoenen!

Thanks! :slightly_smiling_face: