Verkooptopic Annoyingorange | maten XS/S/M | T-shirts | Truien | Vesten

Hallo beste mensen :upside_down_face:

:heart: Dit is mijn eerste verkooptopic hier op girlscene, ik sta dus nog niet in het betrouwbare verkopers topic maar hoop er zo snel mogelijk in te staan! Ik heb een kast vol met kleding die ik nooit of weinig heb gedragen, alle kleding die ik hier dus zet is zo goed als nieuw. Ik ben nu mijn kast in mijn eigen appartement aan het opruimen, volgende week ga ik naar mijn ouders want daar heb ik ook een kast vol met kleding die ik niet draag. Jullie kunnen dus binnenkort nog een (grotere) verkooptopic verwachten.

:heart: Ik verzend met PostNL (postkantoor bij mij om de hoek haha). De meeste t-shirts/sweatshirts/blouses passen gewoon door de brievenbus (3,95) en de wat dikkere truien/vesten zijn pakketpost (6,95). Ik doe mijn best om alles zo snel mogelijk te laten verlopen zodat je spoedig je pakketje krijgt. Ik ben niet aansprakelijk voor fouten van PostNL.

:heart: Sorry voor de ‘crappy’ kwaliteit van de foto’s :’)… mijn telefoon is een aantal dagen geleden kapot gegaan waardoor ik foto’s moest maken met de webcam van mijn laptop (haha kansloos). Als je meer info wilt over een kledingstuk of een betere foto (ik kan wel even de telefoon van mijn vriend gebruiken om een foto te maken), je kunt me gerust noten!

:heart: En oja, ik ruil niet

:heart: ‘Sweatshirt’ van de H&M met de tekst ‘I’m not in to you’ en een leuke print. Gekocht in het buitenland, helaas te klein voor mij! Heb ‘m dus alleen 1x gepast, daarna nooit meer aangeraakt :’). Maat is XS.
:heart: 4 euro.

:heart: Trui van de H&M met verticale strepen, kleur zachtroze. Deze trui heeft ‘openingen’ bij de mouwen. Het is toch niet echt mijn ding. Slechts 1x gedragen. Maat is M.

:heart: Crop shirt van Superdry met de tekst Superdry tok? :’) en bloemenprintje op de achtergrond. Te klein voor mij helaas. Maat is M.
:heart: 2 euro.

:heart: Donkergrijze trui met de tekst ‘Awesome’, gekocht bij een boetiekje in Amsterdam. Heerlijk warme trui. Nooit echt gedragen en ligt maar te vergaan in mijn kast. Staat geen maat bij, maar M/L past gemakkelijk.

:heart: Superleuk shirtje met de tekst ‘Life is a challenge… keep smiling’. Gekocht bij de New Yorker. Enkele keer gedragen. Maat staat er niet bij, maar past prima bij iemand met S/M.
:heart: 2 euro.

:heart: Cremekleurig truitje van de C&A Clockhouse met letter ‘N’. Mouwen zijn driekwart. Enkele keer gedragen. Maat M.

:heart: Leuk truitje, bovenkant beige met mooie steentjes en onderkant zwart met witte strepen. Gekocht in Engeland in een winkel genaamd ‘Wallis’. Nooit gedragen. Engelse maat 12, goed voor M/L.

:heart: Schattig vestje van de Primark, donkerblauw met witte hartjes. Bijna nooit gedragen. Maatje 38.
:heart: 3 euro.

:heart: Super leuk shirtje van de H&M met glitters. Driekwart mouw. Vorig jaar gekocht voor een feestje, helaas niet doorgegaan en het shirtje is maar in mijn kast blijven liggen. Nooit gedragen dus. Leuk voor een feest/gala/diner! Maat M.
:heart: 5 euro.

:heart: Grijs vestje van de M&S met prachtig borduursel aan de achterkant. Maatje M, nooit gedragen.

:heart: Paarse trui van de Primark met super leuke kraag (bewerkt met steentjes). Heeft een sluiting aan de achterkant. Maat 38 maar valt kleiner. Enkele keer gedragen.

:heart: Wit adidas vest met mooie steentjes aan de achterkant. Paar keer gedragen en daarna eigenlijk nooit meer. Maat is 16, kan gedragen worden door zowel M als L.
:heart: 8 euro.

:heart: Mouwloos zwart jurkje van het merk Superdry. Paar maanden geleden gekocht, helaas niet mijn ding. Bonnetje kwijt dus kon het niet meer terugbrengen. Wel 80 euro ervoor betaald (snik). Sindsdien ligt het maar in mijn kast. Superleuk om te dragen met kerst/gala/diner/feest. Ik vraag er een redelijke prijs voor, aangezien het best een duur jurkje is en 100% nieuw is. Maat is trouwens S.
:heart: Bieden.

up

up

up