Verkoop

Hallo allemaal!

Ik heb onlangs mijn kast opgeruimd en ben wat dingen tegengekomen die ik niet meer aantrek!
De kledingstukken zijn nog allemaal goed, maar het is ook zonde om ze zo weg te gooien.

Bij deze mijn eerste kledingstuk:
Een vestje met bloemetjesprint. Maat S. Éen of twee keer gedragen.
€5,00 e.v.t. verzendkosten zijn voor de koper.

Als tweede, een superleuk rokje. Nog nooit gedragen en de kaartjes zitten er nog aan.
Er zit een goud ritsje op de achterkant. Dit is maat 38 (geen stretch).
Het rokje is gebroken wit en heeft een soort sliertjes effect (zie foto haha)
Voor €5 euro e.v.t. verzendkosten zijn voor de koper.

Dan heb ik een supermooi zomerjurkje (of met panty kan natuurlijk ook). Nooit gedragen, de kaartjes zitten er nog aan. Dit jurkje heeft een stretchstof en is maat S. De band hoort om de schouders gedragen te worden. Valt boven de knie.
Voor €12 euro doe ik hem weg, e.v.t. verzendkosten zijn voor de koper.

Dan heb ik nog een superleuk jurkje in de aanbieding. Ik heb dit jurkje 1 keertje aangehad.
Het heeft een barokprint, maat S en een lage hals. Valt ook boven de knie.
Voor €9 euro doe ik hem weg. E.v.t. verzendkosten voor de koper.

Dan heb ik nog een rokje met barokprint. Deze is maat 38. Hij heeft 2 ritsjes op de voorkant als sier en 1 op de achterkant om hem open en dicht te maken.
€5,00 en e.v.t. verzenkosten voor de koper.

Dan heb ik nog een SUPER mooie jurk. Helaas is deze mij iets te groot geworden waardoor hij niet helemaal meer aansluit. Ik heb deze jurk 1 keer gedragen. Perfect voor een speciale gelegenheid.
Hij is donkerblauw met een zakelijke stof, rekt mee en ziet er heel stijlvol uit. Valt ietsje boven de knie (als je wat kleiner bent op de knie denk ik).
Het is maat S/M, ik ben heel smal aan mijn bovenlichaam waardoor hij dus niet helemaal perfect aansluit.
Deze jurk was best prijzig, €60.
Maar ik doe hem weg voor €12, omdat de jurk veel stof bevat aan de onderkant en best zwaar is weet ik niet of hij door de brievenbus past. Vandaar heb ik heb ook €12 gemaakt, er is een kant dat hij als pakketje moet worden verzonden voor €6,95.

Ik hoop dat er iets leuks tussenzit voor iemand!
Laat het me maar weten, en vragen hoor ik ook graag.

Groetjes :sunglasses:

bied 4excl voor wit rokje,

Helaas ben jij door meerdere mensen in het onbetrouwbare kopers topic genoemd dus denk ik niet dat iemand jouw boden nog serieus neemt als diegene verstandig is.

Succes met je verkoop! Zitten mooie spullen tussen. Ga even nadenken over de laatste jurk! (Als galajurk)

ruil je het baroquejurkje?

[quote author=Jenniderp link=topic=297816.msg275000085#msg275000085 date=1396622486]
ruil je het baroquejurkje?

Ligt eraan tegen wat? :slightly_smiling_face:

Dankje! Ja is echt super met een paar hoge hakken :bowing_man:

Thanks haha :grinning:

je kan kijken in mn verkooptopic in mn signature

ruil je het witte rokje? note me x