Verkoop voor Japan

Ik hoop dat dit het goede onderwerp is waar ik het in zet xD
(verplaats het anders maar even ^^).

Jullie hebben vast en zeker het nieuws over Japan wel gevolgd, eerst die tsunami, nu die kerncentrale.
Daarom wil ik hun steunen en helpen waar het kan (nee ik ga niet naar Japan, dan krijg ik ruzie met school dat ik afwezig ben xD).
Ik ben een verkoop gestart, en die opbrengst wil ik doneren aan het Rode Kruis, die later hun opbrengst doneert aan het Japanse Rode Kruis.

Op mijn blog verkoop ik nu dus lucky stars, kleine sterretjes gevouwt van strookjes papier.
Ik zou daar vast geen reclame voor mogen maken, dus dan zeg ik het maar zo: in mijn signature (onder dit bericht) zie je de link van mijn blog staan, als je daarop klikt kom je gelijk bij de actiepagina terecht
(PRAY FOR JAPAN- DinjaDONUT actie).

Dit is mijn banner voor deze actie:
(dan zie je ook wat lucky stars zijn ^^ )

http://i169.photobucket.com/albums/u228/Dinja1426/Girlscene/PRAY_FOR_JAPAN2.jpg

Dus… wat vind jij van mijn actie/ doe je mee/ wil je een lucky star bestellen? ^^

Je banner is mega onleesbaar… Zet een wit lijntje rond je letters, zal veel schelen :wink:

^als ik zo mn andere externe harde schijf aan de praat krijg upload ik de betere wel xD

deze had ik even van mn blog gedownload :slightly_smiling_face:

ik heb maar even een nieuw plaatje erbij gedaan ^^

Ik vind je banner leuk, en de actie ook, alleen even een vraagje;
Wat kun je precies doen met die sterretjes? of is het om op te hangen ofzo? (:

Ik vind het wel goed van je. Maar ik denk dat het probleem van Japan niet zit in het geld want dat hebben ze toch al genoeg. Ik zou niet weten wat je anders kan doen maar het is maar een zegje :stuck_out_tongue:

(staat ook op mn blog)
je kan er sieraden mee maken,
in een voorraadpot doen met andere kleine spulletjes
dingen mee versieren
bij een cadeautje doen
deurketting maken (heb je er veel voor nodig xD)

en @POMPOMPOEN
haha bedankt voor je zegje dan :wink:

Denk niet dat dit goed verkoopt, met een beetje geduld kun je ze zelf ook maken.

^ dat is gemeen :\

zowiezo gaat het niet om het sterretje
maar om een goed doel xD

In Japan zitten ze inderdaad niet te wachten op je geld.
En hoeveel denk je op te halen… Kom op zeg… Doneer dan liever 1/3 van je loon aan het rode kruis.
Niemand gaat die dingen kopen, en al helemaal niet voor een hoge prijs. Ook al is het voor Japan. En met een lage prijs haal je nauwelijks wat op.
Bovendien denk ik dat ze kapot gaan als je ze op stuurt.

wow positief zeg! ^

leuk idee! ik vind ze superlief :wink:.
gewoon doorzetten, niet naar onpositievemensen luisteren. :slightly_smiling_face:

Vind het wel een goede gedachte trouwens! Er zouden meer zulke mensen moeten zijn (:

Dat is niet gemeen, je vraagt zelf om onze meningen.
dan kun je verwachten dat niet iedereen even positief is.

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat mensen papieren sterretjes gaan kopen. Kun je nog beter gewoon gaan collecteren oid.

Oke, maar waarom zou iemand geld betalen voor een sterretje die je zelf in 20 seconden kan vouwen?.. Dan kun je beter een baantje nemen, en dan een paar dagen werkgeld aan Japan geven…

^Precies. Tuurlijk is het goed als mensen ideeën hebben, maar als het idee toch geen zin heeft kan je net zo goed niks doen.
Ga inderdaad liever vrijwilligers werk doen of langs de deuren of collecteren op een markt. Dit moet je wel officieel doen, dus meld je aan bij het rode kruis of waar je dan ook voor wil collecteren.

Sorry, ben nogal blut nu :3
Goeie actie trouwens!
Pray&Hope for Japan <3
Up!

@ iedereen die over werk zeurt

ik werk me in de rondte (hoe schrijf je dat xD)
om mijn opleiding te betalen en als ik meer werk kom ik in de knoei met mn opleiding =.=
dus ook verder geen tijd

@ mensen die denken dat ze kapot gaan:
nee ik heb ze weleens eerder verstuurd en gaan niet kapot

@ mensen met positieve reacties:

Jezus wat is iedereen hier negatief. Het gaat toch niet om de sterretjes het gaat om het goede doel!
Leuk bedacht :slightly_smiling_face: maar ik heb al gedoneerd.

+1

Ik zou er zeker een stuk of 20 kopen. Leuk & goedkoop. Áls ik zeker
wist dat het gedoneert zou worden & het niet online zou moeten (: