Verkoop van veel verschillende spullen, alles moet weg !

Hey meiden,

Omdat ik voor de opleiding die ik volgend jaar wil gaan doen (Fotonica) een spiegelreflex camera nodig heb, ben ik mijn kamer gaan opruimen om een aantal spulletjes te gaan verkopen, want zo’n camera is helaas niet goedkoop.
Dit is nog lang niet alles dus er komt nog meer !
Voor extra informatie of duidelijkere foto’s kan je altijd een note sturen !

Het product; Zwarte ballerina’s met roos
Reden van verkoop; Gekocht via girlscene maar zijn me veel te groot, zelfs met zooltje.
Overige details; Het is een maat 39 en de stof ik van nep suède.
Richtprijs; Bieden.

Het product; Zonnebrillen
Reden van verkoop; Draag ze nooit doordat ik ze veel te groot voor mijn hoofd vind of ze afzakken wanneer ik naar beneden kijk.
Overige details; De bovenste is paars met zwart, de tweede rood/oranje met bruin, de derde is een neppe rayban met paarse rand en de laatste is een nerdbril met glazen zonder sterkte. Zoals je kan zien spiegelen de glazen aan de bovenkant iets.
Richtprijs; €2,50 per stuk, exclusief verzendkosten.

Het product; Riemen
Reden van verkoop; Ze zijn beide te groot voor me.
Overige details; De bovenste is maat S maar deze valt als een M, de onderste een M/L
Richtprijs; €3,00 exclusief verzendkosten.

Het product; Diverse portemonnees
Reden van verkoop; Heb ze allemaal nooit gebruikt, ben meer van de grotere portemonnees.
Overige details; Zoals beter te zien op de tweede foto, heeft de paarse portemonnee roosjes met een steentje erin als knopje om ze open te maken, en is de binnenkant van de zilver/goud kleurige portemonnee te zien. De zwarte leren heeft alleen een rits en knoopje aan de voorkant.
Richtprijs; Gratis, je betaald alleen de verzendkosten.

Het product; Horloge met verwisselbare bandjes
Reden van verkoop; Heb ze maar een paar keer gedragen, en draag ze nu nooit meer.
Overige details; Zoals op de tweede foto te zien mist het horloge één steentje, de batterij moet vervangen worden.
Richtprijs; Bieden.

Het product; Inklapbare speaker
Reden van verkoop; Gebruik hem nooit.
Overige details; Kan aangesloten op elk soort apparaat doordat het met een stekkertje werkt die hetzelfde is als dat van oordopjes. Werkt op batterijen.
Richtprijs; 2,50 exclusief verzendkosten.

Het product; Kodak C180 EasyShare digitale camera met alle toebehoren.
Reden van verkoop; Wil graag een goeie spiegelreflex camera kopen.
Overige details; De camera heeft 10.2 megapixel camera en 3x optische zoom. Heeft een paar kleine krasjes aan de voorkant, maar niet op het scherm of de lens, het is dus niet storend voor het maken van foto’s.
Richtprijs; Bieden.

Het product; Leren jasje van de coolcat.
Reden van verkoop; Helaas is hij me na een jaar nog steeds te groot.
Overige details; Het is een maat M, nepleer.
Richtprijs; €10,00 exclusief verzendkosten.

Het product; Hakken met zwart elastiek.
Reden van verkoop; Ze zijn me te groot.
Overige details; Het is een maat 39, heb ze maar één keer gedragen op een gala. Ze bleken me toch te groot dus hebben daarna alleen nog maar in me kast gestaan.
Richtprijs; €10,00 exclusief verzendkosten.

Al deze spullen zijn ook op te halen in Barneveld. Je zou ze eventueel ook op afspraak kunnen afhalen in Ede of Amersfoort, gezien ik daar ook regelmatig ben.

Upjes zijn gratis ! :upside_down_face:

Up !

Hoe groot is de zonnebrilnerdbril? Foto?x

Hey, in de lengte is de bril 13,5 centimeter en in de hoogte 4,5 centimeter !

Ballerina’s toegevoegd !

Prive Note

Heb je een note teruggestuurd !

Misschien handig om de maat van de hakken erbij te zetten…just saying.

Heb het aangepast, bedankt voor het melden, was me nog helemaal niet opgevallen !

Up !

:upside_down_face: