Verkoop van ''I am the brunette'' brandy&melville, skaterrok, croptop, etc.

Hey Girls!

Heb mijn kledingkast even uitgeplozen en ik wil graag weer wat verkopen!
Behalve de legging is de kleding schoon, heeft geen gaatjes / beschadigingen, etc.
Voordat ik de kleding op de post doe wordt het gestreken en netjes opgevouwen.
De prijzen zijn RICHTprijzen dus jullie mogen altijd bieden!
Ik doe niet aan ruilen omdat ik geld nodig heb!
(De beschrijving staat boven elk item!)

1. Het eerste item is van New Look, dit is een paarse short met lichte scheuren.
    Ik heb de short in Engeland gekocht en het is een uk 10, dat is maat 38 in eu, alleen de short valt klein uit dus ik zou eerder maat 36 zeggen. Een enkele keer gedragen maar mijn stijl niet meer. RP: 6,-

1. Dit jurkje is van H&M, maat 36. Het heeft een geweldige print met bloemen en sluit tot de middel mooi aan, daarna loopt het wijder uit. Het jurkje is getailleerd. Het is nooit gedragen omdat ik hem te klein heb gekocht. RP: 8,-

1. Croptop van Brandy&Melville. Het is een one size fits all. Deze top heb ik gekregen maar het is niet mijn stijl, het kaartje is eraf gehaald maar het plastic ding waar het kaartje vast mee zit, zit nog in de top: hieraan kun je dus zien dat het nooit gedragen is. RP: 10,- (omdat het Brandy&Melville is)

1. Skaterrok (cirkelrok) H&M. Deze is nog steeds te koop op de site. Het is een maatje 38/M. De kleur is mint en de rok heeft een rits waardoor deze mooi aansluit. De rok is van zacht materiaal. RP: 8,-
    Bod: 5,- inclusief verzenden (Romy)
    Bod: 6,- inclusief verzenden (sourire)

Link naar de rok: http://www.hm.com/nl/product/22907?article=22907-J#article=22907-H

1. {Verkocht} BOOM shirt van Newlook. Een aantal keer gedragen maar ook niet meer mijn stijl. Het is een erg fijn shirt met een mooie pasvorm en valt een tikkeltje oversized. RP: 4,-

1. Sandaaltjes H&M. Maat 40 en ik denk zo’n 3 keer gedragen. Is te klein geworden maar ze liepen heerlijk! Het gespje is goud en heeft verschillende gaatjes dus makkelijk qua grootte te verstellen. RP: 4,-

1. Top met korte voorkant en lange achterkant van Primark. Deze bordeaux rode top is in Engeland gekocht maar hij is me te klein. Het is een maatje 34. RP: 3,-

1. Nepleren legging van Coolcat. Ik zat hier heel lang naar te zoeken maar ik heb hele lange benen dus elke legging was voor mij te kort, totdat ik deze tegen kwam. Het is een fijne stof van zacht nepleer en stretch, dus sluit strak aan om de benen. Aan de achterkant zit een rits. Op de knie zit een heel klein faal plekje wat (haast) niet te zien is als je de legging draagt (voor interesse vraag foto!). Het is maat M/L. RP: 5,-

1. Het negende item is de gewaxte broek van H&M. Deze broek is maat 38 en lengtemaat 34. Onderaan zit een rits. De broek is door een naaister langer gemaakt. Ze heeft het heel mooi gedaan waardoor het totaal niet te zien is! De broek heeft een zwart/blauwige kleur en is vaak gedragen maar is toch iets te groot. RP: 8,-

1. Spijkerjasje van H&M. Dit is een mooi gebleekt jasje met ritssluiting en ‘flappen’. De jas heb ik weinig gedragen en verkeerd dus in bijna nieuwe staat! De maat is 36. RP: 5,-

1. {Verkocht} 2 Basic (off shoulder) tshirts van New Yorker. De kleuren zijn donkergroen en bordeaux rood / donker paars. Ze kunnen off shoulder gedragen worden maar ook normaal. Mogen apart of samen worden verkocht. De rode is maat s en de donkergroene maat xs, ze vallen allebei hetzelfde uit. Te dragen als xs/s wat wijder maar ook met een m wat strakker (ik heb zelf maat m en pas ze!). RP Samen: 4,- Rp apart: 2,50.

1. Tshirt van H&M met ‘galaxy’ opdruk. Er zit een split in de zijkant van het shirt waardoor de achterkant iets langer is en waardoor je hem dus gemakkelijker aan de voorkant in je broek kunt doen. Het is maat M. RP: 5,-

1. Aztec blouse van de Primark uit Engeland met gouden knoopjes. Deze blouse valt voor de maat cropped dus met een maat 40 is het een cropped blouse. Ik heb hem gedragen met mijn 36/38 en dat is goed te doen, zit hij mooi. Met maat 34 zou het ook kunnen dan is hij qua lengte goed, maar verder iets oversized. RP: 4,-

1. Blouse/trui van H&M, wit/lichtblauw. Erg mooi en kan ook leuk voor een feestje. De voorkant is van licht doorschijnend stof en de achterkant en mouwen zijn gehaakt waardoor dat een soort van trui is maar het is een zachte stof (prikt niet!!). De achterkant is open waardoor het ook mooi is met alleen een bh/bandeau eronder. Zoals alle andere kleding wordt het gestreken en gewassen voordat het op de post gaat! RP: 6,-

Eerste up!

4 ruilen?

Nee, sorry ik ruil niet!

ik bied 5 incl op je 4 :slightly_smiling_face:

heb intresse in je legging met rits note me

Staat erin!

Genote!

5 ruilen?

Ik ruil niet!

Up!

:upside_down_face:

ik bied 6 euro inl op de rok

Uppp

Update! Nieuw spijkerjasje en 2 tops!

ruil je nr 3?

http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/update-nike-schoenen-college-top-blazers-fedora-hoed-pumps-en-meer-279959.msg273230831.html#msg273230831

Ik ruil niet!

ga je met 6 euro incl akoord?

Genote!

Nieuwe kleren! Update!!