hey girls
Ik ruil niet
ik heb geen richtprijzen doe maar gewoon een bod
sta niet in de betrouwbare verkooptopic want ik heb nog nooit iets verkocht
ik ben niet verantwoordelijk voor fouten in de post
verzendkosten zijn voor de koper
ik sta ook op markplaats http://www.marktplaats.nl/verkopers/15298806.html
bee movie
Bee movie een grappig kinderfilm. Van de makers van shrek en dreamworks Geschrikt voor het hele gezin.
madagascar 2
Madagascar 2 gaat over de Dieren van madagascar1 . Het is een film van dreamworks .
asterix en de olympische spelen
Asterix en obelix nemen het weer op tegen de Romeinen. Hun vriend is verliefd op de prinses net als caesar’s zoon . Wie de olympische spelen wint mag trouwen me de prinses . Een film voor het hele gezin.
Platvoet en z’n vriendjes . De val van de grote cirkel .
Platvoet en z’n vriendjes . De val van de grote cirkel . Het gaat over dinosauriërs ze zijn op zoektocht.
Niko en de vliegende brigade is
Niko en de vliegende brigade is een leuke kerstfilm voor het hele gezin . Het gaat over een rendier dat opzoek gaat na zijn vader een rendier van de kerstman
De mierenmepper
De mierenmepper gaat over Lucas een jongen die leert om beter met insecten om te gaan. Het is een film met opwinding , actie en humor . Een film voor heel de familie.
Sportlets deel1
Sportlets deel1 . Dvd met 5 afleveringen . Het is een serie van nickelodeon .
The fairly old parents . The big problem .
The fairly old parents . The big problem . 8 afleveringen . In het Nederlands . Leuk om te zien .
The fairly old parents . Boys in the band
The fairly old parents . Boys in the band. Het zijn zeven afleveringen over Timmy .
Platvoet en z’n vriendjes. Terug naar het grote water
Platvoet en z’n vriendjes. Terug naar het grote water. Een leuke kinder film voor alle leeftijden. Gaat over dinosauriërs.
cd
kids only dubbel cd
Leuke kids only cd . Box met twee cd’s . 40 liedjes . Voor uren luister plezier .
Nick en Simon vandaag
Nick en simon vandaag cd . Met 14 liedjes plus 2 bonus clips
draagbare radio cd speler
Deze radio met cd speler is amper gebruikt. Hij maakt goed geluid . Is makkelijk in gebruik .
binnenkort een update