Verkoop SALE! Kleding, accessoires, schoenen, tassen & meer! Mt XS/S/M/L ♥

Hoi allemaal!

Welkom in mijn verkooptopic en kijk gerust eens rond! Ik verkoop hier o.a. T-shirts, broeken, blouses, truien & vesten maar ook Accessoires, tassen en andere leuke hebbedingetjes! Gedurende de dagen kunnen er updates komen waarbij ik weer een nieuw item plaats.

• Verzendkosten zijn voor de koper! Ik verzend via postNL (€6,50 voor pakketjes) maar kan eventueel ook via DHL (vanaf €5,00 voor pakketjes). Ik ben NIET verantwoordelijk voor de fouten van postNL of DHL. Vaak passen Shirtjes etc. door de brievenbus. Dit is dus goedkoper dan de pakketjes!
• Alle kledingstukken worden voor het verzenden nogmaals gestreken zodat je ze netjes binnen krijgt.
• Wanneer een item niet past ruil ik niet weer terug.
• Een aan-foto is mogelijk, maar graag alleen als je écht interesse hebt.
• Prijzen zijn exclusief!
• Bieden mag altijd!
• Zou je mij in het betrouwbaarheid topic willen noemen zodra je iets hebt ontvangen?
• De foto´s zijn gedraaid maar ik krijg ze niet gedraaid geupload. Sorry! Voor betere foto’s even een pb’tje, anders zijn ze zo groot haha

1. Topje maat S. Weinig gedragen! Er zit een rits aan de achterkant. ( €4,00 )

1. Hempje maat XS/S. Labeltje is eraf! ( €4,00 )

1. Shortje maat 36. ( €4,00 )

1. Jasje maat 38. De mouwen zijn gewoon van stof! ( €7,00)

1. Vest maat 38. ( €5,00)

1. Jurkje maat 40/L. Deze kan ook gedragen worden als 38/36! Valt vrij klein. ( €7,00 )

1. T-shirt maat S. (€4,00)

1. T-shirt maat XS (€3,00)

1. Hempje maat XS (€3,00)

1. Hempje maat S (€3,00)

1. Topje maat S (€4,00)

1. Trui maat S (€4,00)

Up

Thanks babe

Up

Upje

up

up