Verkoop mooie witte blazer

Hoi allemaal,

Een tijdje geleden heb ik in een luxe warenhuis in de stad een mooie witte blazer gekocht van het merk Rinascimento. Ik heb hem eigenlijk een beetje “impuls” gekocht want hij is me iets te klein merk ik (Het is een maat L en hij valt, volgens mij, wat kleiner uit). Ik ben te laat met ruilen dus vandaar dat ik hem wil verkopen in de hoop dat ik met het geld een nieuw wit blazerjasje kan kopen. Ik heb de blazer nog geen enkele keer aangehad (HEEL ERG ZONDE). Nieuw kost ie €115,-. Als je geinteresseerd bent, laat het me dan even weten dan zal ik een foto plaatsen. Ik heb geen richtprijs voor het jasje, dus jullie mogen erop bieden!

Even gauw foto’s gemaakt voor een wat beter beeld van het blazerjasje.

Mocht je geinteresseerd in een duidelijke foto dan wil ik deze graag voor je maken. Ook wil ik onderhandelen over de prijs, ik hoef absoluut de winkewaarde van het jasje niet terug. Het gaat me er meer om dat ik in elk geval wat geld terug verdien en dat ik iemand ander blij kan maken met het jasje ipv dat hij maar in mn kast blijft hangen aangezien hij toch niet past. :cold_sweat: