verkoop: kleding, schoenen - bieden!

helloo!
aangezien ik de laatste tijd nogal veel geld uitgegeven heb en mijn kast nogal vol raakte besloot ik om weer eens mijn kledingkast op te ruimen. Jullie mogen bieden, maar wel exclusief verzendkosten bieden aub. Als je een aanfoto of meer informatie wil kan je het altijd even zeggen natuurlijk! ik doe niet aan ruilen, alleen als er iets tussen zit wat ik écht graag wil hebben! Ik hoop dat er wat voor je tussen zit!

1. bruine (nep)leren laarzen met kleine hak, maat 39/40

1. zwarte hakken, maat 40, maar past beter met 39

1. bruine suede schoenen met kleine hak, maat 39/40

1. zwarte suede schoennen met hak, maat 40

1. legergroene blouse maat 38

1. witte tuniek maat 38

1. VERKOCHT

1. zwart topje/tuniekje maat 38

1. jurkje maat 38

1. jurkje maat 36, vind ik persoonlijk niet kunnen met een grote boezem omdat ze er dan nogal gauw uit zouden vallen denk ik haha.

11.VERKOCHT

1. VERKOCHT

1. spijkerbroek kan met maat 36,38, weet niet precies wat er in de broek staat maar als er interesse is zal ik het nog eens nakijken.

1. stoffen blauwgrijze broek van MET, maat 38

1. jeanslegging met scheuren waar een paarsachtig panterprintstofje onder zit. maat 38

ik hoop dat er wat bij zit voor je!

1. bruin leren jasje, maat 38

wat is je richtprijs? :slightly_smiling_face:

hmm hij heeft me wel veel gekost dus het liefst wel rond de 15 euro zoiets

upje

Succes :slightly_smiling_face:

Voor hoeveel verkoop je zwart suede hakken?

Ruil je 8 en 11? http://forum.girlscene.nl…ltje/list_messages/233458

Note me over bruin leren jasje. Kan ie ook met maat XS/S? En ziet ie er nog goed uit?

bruin leren jasje ruilen? :slightly_smiling_face:

stoffen blauwgrijze broek van MET, maat 38, heb je een aanfoto en/of een foto van de achterkant? Zou je ook even de taille willen meten en je richtprijs incl. verzending? Note me please. :slightly_smiling_face:

1. spijkerbroek kan met maat 36,38, weet niet precies wat er in de broek staat maar als er interesse is zal ik het nog eens nakijken

wil je me noten? heb interesse. wil graag precies en goed weten wat de maat is, en zit hij echt goed skinny? wat is je rp daarvoor?

note!

note

@celinesenna @joiedevivre het bruine leren jasje is weg sorry!

8 ruilen ?