Verkoop hier je spullen!

Ik weet niet of dit topic al bestaat, maar kon er geen 1 vinden (alleen losse topics, waar alleen degene die het topic start alleen zijn spullen verkoopt). Dus bij deze, hier kan je al je spullen neerzetten die je kwijt wilt.

Dit is dus een soort verzamelplek in plaats van alleen maar losse topics! Ook kan je hier natuurlijk een link naar je marktplaats of naar je eigen topic (waar je al foto’s van alle spullen heb neergezet in de beginpost).

Veel plezier!

-

-

Goed idee!

Ik heb nog een grafische rekenmachine die ik erg graag kwijt wil.

Dankjewel ^^, ik heb er zelf op dit moment geen nodig, maar ik hoop dat je iemand vind! :slightly_smiling_face:

ik snap het nut hier niet helemaal van… Het is de bedoeling dat mensen aparte topics aanmaken enwaarom zouden ze het dan hier neerzetten

Op dit moment hebben veel mensen al een apart topic, dus ik dacht dan kunnen ze deze ook hier neerzetten als een soort verzamelplek. Het hoeft niet eerst, maar het is een mogelijkheid

het hele forum is een verzamelplek toch… als je iets wilt verkopen zet je het namelijk in dit forum neer

Ik vind het wel handig.
Voor een klein dingetje zou ik persoonlijk niet een heel topic openen.
Dat zou ik dan hier dumpen en hopen dat iemand me note.
En voor meerdere dingen zou ik een persoonlijk topic openen.

vind de titel alleen wat knullig haha:P

ohja das wel waar

hahahahaha
K zou er iets van verkoop hier je kleine spulletjes ofzo van maken

Ik vind dit niet handig en niet nodig. Het subforum “Verkoop” is speciaal voor verkoop van spullen.

Hierom sluit ik het. Als GS-lid mag je niet meer dan 1 verkooptopic hebben, en dit zou o.a. bij die regel het allemaal erg onoverzichtelijk maken, laat staan als mensen dubbelposts gaan plaatsen in dit topic. Het Verkoop-subforum hebben we niet voor niets, waarom dan nog hetzelfde idee in één topic?