Verkoop: Gloednieuwe 'Jeffrey Campbell Lita' lookalike laarzen! <3

http://i50.tinypic.com/akubuf.jpg

Hallo allemaal:)

Ik heb deze gloednieuwe ‘Jeffrey campbell Lita’ lookalike laarzen t.w.v. €84,95 gekregen voor mijn verjaardag van mijn tante. Normaal zijn mijn schoenen maat 38. De laarzen zijn in maat 35, maar ze vallen groot. Daarom dacht ze dat de schoenen misschien wel zouden passen:) (Want ze waren de laatste paar in de winkel!) Helaas waren ze net iéts te klein… Als ik maat 36/37 had, zouden ze zeker passen… Ik vond het teruggeven van de schoenen eigenlijk niet zo fijn/aardig/sociaal… dus ik besloot maar om ze hier te verkopen:)

De schoenen zijn 12 cm hoog en hebben een plateauzool van 3,5 cm waardoor je er heel makkelijk op kunt lopen:)

Als je geïnteresseerd bent in deze schoenen en ze wil kopen voor een mooie prijs, kan je een mailtje sturen naar incilay.1994@live.nl

Ik hoop dat ik iemand blij kan maken met deze supermooie schoenen!

Ze zijn erg mooi, succes!

Ze zijn inderdaad suuupermooi! Helaas heb ik ook maat 38…Succes! Xx

:heart:

I Love them, hoeveel vraag je ervoor, of ruil je ook?

Succes :upside_down_face:
Upje terug is welkom

richtprijs?

Ik weet natuurlijk niet hoeveel jullie ervoor willen betalen!:slight_smile: Ik denk zo rond de 50 euro?(: Nee sorry ik ruil niet…

rond de 50 euro? Jullie hoeven natuurlijk niet de verkoopprijs te betalen!:slight_smile:

zeker supermooi! had ik maar maat 36/37 :frowning_face: Succes met de verkoop ! :slightly_smiling_face:

Dit snap ik dus niet he. Je kunt toch eerlijk zeggen dat ze toch te klein zijn en dan het volledige bedrag terug krijgen? Doorverkopen vindt ik persoonlijk nog onaardiger tegenover je tante…

Helaas niet mijn maat, maar succes want ze zijn supermooi!

Upje! ze zijn heel mooi, maar veel te klein helaas!

Wauw, ik wou dat ik maat 36/37 had… :open_mouth:
Helaas heb ik 39 :frowning_face:
Upje voor jouw :grin:

ik wou dt mijn tante zulke dinge voor me kocht <3 _ <3 ,

haha zie dit maar als een upje x

Super mooi, mijn maat alleen ver boven mijn budget ):