Verkoop en ruil!

Hee iedereen:)
Welkom in mijn verkooptopic!
Ik heb mijn kast weer eens een keer goed doorgekeken en heb toch een heel aantal dingen die ik niet meer draag of zelfs amper gedragen heb.
Het verschilt van zomer tot winter en ook de maten verschillen, de maten staan erbij en ik heb zo goed mogelijk geprobeerd te herinneren waar alles wegkomt! De foto’s zijn gemaakt in vol daglicht dus de kleuren kloppen allemaal!
Er staan nog geen prijzen bij, mocht je interesse hebben kan je me een note sturen en kunnen we de prijs overleggen. Ruilen vind ik ook heel erg leuk als ik iets leuks in jullie topic zie staan!
De verzendkosten zijn voor de koper, eventueel ophalen zou ook kunnen in Schoonebeek.
Ik hoop dat er iets leuks voor je tussen staat!
:kissing:

1. Zwarte high wasted broek van een glimmende stof. Maat xs maar de broek rekt erg mee! Gekocht bij Forever21.

1. Zalmroze sneakers van Pastry, gekocht bij de Flair. Maat 40,5.

1. Helemaal nieuwe kunstschaatsen! Met verstelbare maten, 38-42. Nooit gebruikt, alleen de doos is een beetje versleten.

1. Zwart jasje met zwart-wit geblokte delen, maat 40. Deze komt ergens uit een winkel in Frankrijk. Hij valt kleiner uit, mijn moeder heeft hem gedragen met een maat s, hij valt dan alleen iets losser. Maat 40 zou ook kunnen denk ik persoonlijk, alleen zit de jas dan wat strakker.

2. Zilveren earcuff, gekocht bij Primark.

3. Gouden earcuff, deze komt volgens mij bij de H&M weg, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.

4. Een bandana met ijzerdraadje erin, leuk voor in je haar, bijvoorbeeld om je staart of als haarband! Gekocht via Ebay.

5. Zilveren oorringen, gekocht bij Forever21. Nooit gedragen!

En als laatste nog dit leuke jurkje, gekocht via Ebay maar is mij helaas te groot! Gekocht als maat s maar valt dus groter!

Laat gerust een berichtje achter, bij interesse is het handiger om me een note te sturen!

:hugs:

6&7 ruilen?

Hoeveel voor 1 en 20 zwart jurkje?

Ik heb je een note gestuurd! :wink: