Verkoop: broeken, tops, jurkjes en schoenen S/M/L!

Hoi meiden!
Ik heb mijn kast weer eens doorgespit en dingen gevonden die ik kan verkopen.

• Ik ruil alleen als ik iets héél leuk vind
  • Ik sta nog niet in het betrouwbare verkoperstopic, maar heb wel al eens verkocht op Girlscene
  • Verschillende maten
  • Alles is heel weinig gedragen
  • Prijzen exclusief verzendkosten (moeten nog berekend worden)
  • Richtprijs staat er bij, maar bieden mag altijd (geen onzinbiedingen graag)
  • Voor een aan-foto even reageren of noten

Lichte spijkerbroek / Maat 44 (valt als erg strakke 40 dus kan met 38) / Lang model / €10,- ex.

Zwarte Blazer / Maat 40 / Sutherland / Leuk als boyfriend blazer als je een kleinere maat hebt / €8,- ex.

Rood jurkje / Valt als M/L / Vero Moda / Valt boven wijd en onder strak / €10,- ex

Bruinachtig shirtje / Maat M / Valt boven wat wijder en onder strak / Goudkleurige ritsjes op schouders / €3,- ex

Wijdvallende top wit/zwart/paars / Eksept / Maat L / Rits in het midden / €3,- ex.

Wit/grijs jurkje / H&M / Valt als M, sluit strak aan / €5,- ex.

Blauwe oversized blouse / HEMA / Maat L maar kan ook met M / Valt heel leuk oversized / Strik achter / €10,- ex.

Blauw/beige gestreept jurkje / Vero Moda / Maat S maar kan ook met M / €7,- ex.

Donkergrijze blazer / Valt best strak kan met S en M (volgens mij is het officieel een L maar dan zit hij véél te strak / heeft wel een goede strijkbeurt nodig haha / €10,- ex.

Donkere spijkerbroek / Only / Maat 31 lengte 34 / Geen strech / Goudkleurige rits op achterkant, leuk detail / €15,- ex.

Zwarte schoenen (sneakers) met gouden details / Maat 41, kan zeker ook met 40 / note voor betere foto / €15,- ex.

STEEDS NIEUWE UPDATE DUS BLIJF KIJKEN!

Up!

Upje hihi

Voor 5 excl. wil ik de grijze blazer wel overnemen :slightly_smiling_face:

Ik weet niet zeker of hij door de brievenbus past, past dat wel dan zijn de verzendkosten rond de 3 euro. Voor €10,- inclusief die verzendkosten is ie voor jou.

Upje.

Weer een wanhopig upje.

Hmmm

Koekoek