Verkoop Airbrush Compressor, NIEUW!

Deze airbrush compressor (met nog enige toebehoren zoals verf en stencils) verkoop ik (voor mijn vriendin) omdat hij niet meer gebruikt word. Tijdens de opleiding 3 jaar gelden, paar keer gebruikt, maar nu staat hij maar te staan.

Hij mag weg voor 85 euro (nieuwprijs was 160-180) perfecte compressor voor de beginnende airbrush artiest!

Stuur me gerust een bericht of bel even, dan kunnen we wellicht een mooie deal sluiten

Link naar Marktplaats: Deze airbrush compressor (met nog enige toebehoren zoals verf en stencils) verkoop ik (voor mijn vriendin) omdat hij niet meer gebruikt word. Tijdens de opleiding 3 jaar gelden, paar keer gebruikt, maar nu staat hij maar te staan.

Hij mag weg voor 85 euro (nieuwprijs was 160-180) perfecte compressor voor de beginnende airbrush artiest!

Stuur me gerust een bericht of bel even, dan kunnen we wellicht een mooie deal sluiten

Link naar Marktplaats:
Sparmax Air Compressor TC-501N

https:// link.marktplaats.nl/m1781418293?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller

Telefoon: 0657720249

Met vriendelijke groet,

Lars

Telefoon: 0657720249

Met vriendelijke groet,

Lars