Verknipt bij brain wash Almere. Help!!

Hallo meiden,

Ik ben woensdag 18 maart naar brain wash geweest in Almere. Ik had een dip dye, het was paars en roze. Het was uitwasbare verf, maar het paarse was helemaal groen geworden dus ik wou het eruit laten knippen. Het was niet een heel groot stuk, ik had haar tot mijn kont en als het groene eruit zou zijn zou het tot midden op mijn rug komen. Ik heb heeeeeel duidelijk aangegeven dat er zo min mogelijk af moest om dat ik mijn lange lokken wou houden, ik heb heel duidelijk gezegd dat alleen het groene weg moest, want het roze waste er wel goed uit. Zij heeft haar hand op m’n rug gedaan om aan te geven tot waar het zou komen, dat was midden op mijn rug 10cm ong boven mijn kont. Mijn haar hangt nu op mijn schouders! Ze heeft er veeeeeel te veel van afgeknipt! En ik ben heel erg ontevreden, het is niet alleen veelste kort, het is ook nog eens scheef geknipt en er zit geen enkel model of iets in. Ze heeft het zo recht afgeknipt. Ik werd geholpen door Channah. En heb de bon als bewijs. Ik heb ook een voor foto als bewijs om aan te tonen dat als het groene eruit zou zijn het nooit zo kort kon zijn.
VOOR:

NA:

Hier de foto van m’n haar, en je ziet als dat paarse weg is dat het nooit tot mijn schouders kan komen.

Ik ben gisteren terug gegaan en ze beweerde dat het niet zo was en dit en dat. Toen ze erbij kwam staan trok ze gelijk een arrogante kop bah. Ze heeft haar excuses niet eens aangeboden of gezegd van ik vind het erg voor je, ze ging alleen maar in discussie. Ze beweerde dat dat roze ook groen was geworden. Daar klopt helemaal niks van. En daarna zegt ze ja kijk hier zit nog een beetje roze. Dom wijf als je eerst alles groen noemt. Daarna liep ze gewoon weg. Echt heeeeel onbeschoft. De manager heeft haar excuses aangeboden, en een gratis behandeling aangeboden. Maar dat wil ik niet. Want ik wil niet naar zo een slechte kapper… Ik wil mijn geld terug. Een vriendin vertelde mij dat er een wet bestaat dat als je binnen 2 weken terug komt en misknipt bent, je het recht hebt je geld terug te krijgen. Weet iemand hier meer over? Of leuke manieren hoe ik mijn haar kan stylen?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Ik raadt hiermee trouwens ook iedereen af om naar brainwash te gaan. :wink: want dit kan echt niet. Op internet zijn ook nog veeeeel meer klachten te vinden dusja…

mijn haar was een jaar geleden ook heel lelijk geknipt door brainwash… ik zou als ik jou was terug naar brainwash gaan en vragen of hun met een oplossing komen.

het is maar haar. Het groeit wel weer aan. Extensions is heeeeeeeeel overdreven.

Het zal heus wel weer aangroeien, maar je mag best wat kwaliteit verwachten als je betaald voor een knipbeurt in een kapperszaak.

^Dat is waar. Ik reageerde meer op het 'ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen ’ :stuck_out_tongue:

Misschien keertje gratis laten verven ofzo?

Ah zo, dat wist ik niet. Sorry haha!

Nou ik verf mijn haar liever niet, hou van m’n blonde haar :stuck_out_tongue: en misschien is extensions een beetje overdreven, maar ik heb altijd haar tot mijn kont gehad en t hangt nu net over mijn schouders. Ik weet niet wat ik met kort haar moet, want heb het nooit gehad dusja…

Je had beter ook een foto van na die tijd kunnen plaatsen want nu hebben wij niet echt een duidelijk beeld hoe kort het nou is.
Verder is er niet veel dat je kan doen behalve je geld terug vragen. En inderdaad je haar groeit wel weer aan!

Ze heeft dus ook het roze eraf geknipt? Balen zeg. Heb je ook een foto hoe het er nu uit ziet?
Ik zou denk ik eerder je geld terugvragen en naar een andere kapper gaan om het wel in model te laten knippen. Straks verprutsen ze de extensions ook, ben je nog verder van huis. En ja dan gewoon weer laten groeien…

Ik vind het best wel raar dat je zo reageert. Haar (of welk deel van je lichaam dan ook) heeft voor iedereen een andere waarde. Mensen kunnen zich bijvoorbeeld heel onzeker voelen als hun haar zo drastisch veranderd. Nou zeg ik niet dat dat bij haar ook zo is, maar ik wil daar alleen maar mee aangeven dat ze niet veel aan zo’n reactie heeft en dat er ook niet zo goed over na is gedacht. Als je haar verkeerd geverfd is kan je het weer terug laten verven of iets, maar afgeknipt haar kan je niet weer eraan plakken. Ik heb dit zelf ook een keer gehad en ik snap hoe ze zich voelt. Het duurt minstens 2 jaar om het weer zo lang te krijgen, en als je daar niet op wil wachten heb je inderdaad extensions nodig.

Geld terug van een knipbeurt is wel veel goedkoper dan extensions

Die extensions krijg je denk ik niet… Maar goed, je mag wel kwaliteit verwachten van een kapperszaak dus ik zou absoluut teruggaan. Want ze heeft iets totaaaal anders gedaan dan jij wilde natuurlijk. Natuurlijk groeit haar wel weer aan, maar ik zou ook heel boos zijn.

Maar je ziet toch wat ze afknipt? Had je niet wat kunnen zeggen voordat ze de schaar erin ging zetten ?

Mee eens. Ook al moet ik zeggen, ik ga vaak naar die in Nijkerk en daar knipten ze me haar echt netjes. Dat het dan nog zo erg verschilt per filiaal met de kwaliteit.

Nou ik vind extensions wel heel erg overdrijven haha. Het is balen dat het verkeerd is gegaan, maar je hebt nog steeds lang haar. En je zegt dat je haar tot je schouders komt? Ik weet niet waar jij dat ziet maar dat zie ik niet op de foto.

Ik snap nooit zo goed waarom mensen niet gewoon gelijk zeggen dat ze niet tevreden zijn. Je zag toch gelijk dat ze het veel te kort had geknipt gezien ze het met een spiegel laten zien. Over het algemeen zie je zelfs tijdens het knippen wat eraf gaat, dan had je gelijk moeten zeggen dat het genoeg was.
Denk niet dat je je geld terug krijgt eigenlijk.

Snap dat je ervan baalt, maar echt, je neemt het wel heel erg zwaar op allemaal.
Het komt nou eenmaal vaak korter uit dan je denkt. Extensions zijn schreeuwend duur. Ik denk dat je je geld terug kan vragen, maar meer niet.

Waarschijnlijk was dat haar allemaal dood wat er af is, anders had ze het niet gedaan. maar alsnog vind ik het wel rot voor jou & hopelijk komen ze met een oplossing, maar vergeet idd niet dat haar weer aangroeit & dat is zooooveeel beter als extensions