Hallo meiden,
Ik ben woensdag 18 maart naar brain wash geweest in Almere. Ik had een dip dye, het was paars en roze. Het was uitwasbare verf, maar het paarse was helemaal groen geworden dus ik wou het eruit laten knippen. Het was niet een heel groot stuk, ik had haar tot mijn kont en als het groene eruit zou zijn zou het tot midden op mijn rug komen. Ik heb heeeeeel duidelijk aangegeven dat er zo min mogelijk af moest om dat ik mijn lange lokken wou houden, ik heb heel duidelijk gezegd dat alleen het groene weg moest, want het roze waste er wel goed uit. Zij heeft haar hand op m’n rug gedaan om aan te geven tot waar het zou komen, dat was midden op mijn rug 10cm ong boven mijn kont. Mijn haar hangt nu op mijn schouders! Ze heeft er veeeeeel te veel van afgeknipt! En ik ben heel erg ontevreden, het is niet alleen veelste kort, het is ook nog eens scheef geknipt en er zit geen enkel model of iets in. Ze heeft het zo recht afgeknipt. Ik werd geholpen door Channah. En heb de bon als bewijs. Ik heb ook een voor foto als bewijs om aan te tonen dat als het groene eruit zou zijn het nooit zo kort kon zijn.
VOOR:
NA:
Hier de foto van m’n haar, en je ziet als dat paarse weg is dat het nooit tot mijn schouders kan komen.
Ik ben gisteren terug gegaan en ze beweerde dat het niet zo was en dit en dat. Toen ze erbij kwam staan trok ze gelijk een arrogante kop bah. Ze heeft haar excuses niet eens aangeboden of gezegd van ik vind het erg voor je, ze ging alleen maar in discussie. Ze beweerde dat dat roze ook groen was geworden. Daar klopt helemaal niks van. En daarna zegt ze ja kijk hier zit nog een beetje roze. Dom wijf als je eerst alles groen noemt. Daarna liep ze gewoon weg. Echt heeeeel onbeschoft. De manager heeft haar excuses aangeboden, en een gratis behandeling aangeboden. Maar dat wil ik niet. Want ik wil niet naar zo een slechte kapper… Ik wil mijn geld terug. Een vriendin vertelde mij dat er een wet bestaat dat als je binnen 2 weken terug komt en misknipt bent, je het recht hebt je geld terug te krijgen. Weet iemand hier meer over? Of leuke manieren hoe ik mijn haar kan stylen?
Alvast bedankt
Ik raadt hiermee trouwens ook iedereen af om naar brainwash te gaan. want dit kan echt niet. Op internet zijn ook nog veeeeel meer klachten te vinden dusja…