verkloot.. goedmaken??

kan verwijderd worden =) hij stuurde net een smsje dat het um spijt =)

als hij niet wil luisteren word het moeilijk. als je uitlegt hoe het is gegaan en het echt niet de bedoeling was enzo, meer kan je niet doen denk suc6 meid

zo ken ik er ook een…

me stiefbroertje heeft een meisje leren kennen, waar die nu mee heeft, via een online spel, die 50km van hem vandaan woont, opzich nog te doen als je echt wilt, maar… hij is 12 en zij is 16, en dan mag ik die gesprekken aanhoren over dat ze wilt dat hij haar beft :crazy_face:

oeh xD haha dat wil je niet horen :stuck_out_tongue:
nee wij zijn beide 17 :slightly_smiling_face:

Dan is het zowiezo een ander verhaal haha…
Nyaa ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik zou het zelf denk ik niet kunnen, nl, myaa goedpraten is het enigste wat je denk ik kan doen. Miss is het handig als je hem een offline bericht stuurt, aangezien dat die je geblokt heeft zou ik wachten totdat je zeker weet dat hij er niet is, dan kan hij het in rust lezen, zonder misschien de drang te voelen om iets terug te moeten sturen, en dan kan die er ook gelijk goed over nadenken :slightly_smiling_face:.

hij had me eerst wel op be blokkering gezet, maar daar ben ik inmiddels weer vanaf. maar hij is nu idd wel offline op msn. maar op een ander chat programma dat bij het spelletje hoort is ie online…
via het chat programma heb ik hem ook alles verteld en echt 5 keer gezegt dat ik niet wist dat ik hem zou kwetsen met dat msn gesprek.
denk dat ik hem ff alleen laat en morgen wel weer ga praten. meestal draait hij wel bij van werken. (hopelijk nu ook)

ik vind juist dat híj! het goed moet maken. Waarom zou jij het goed moeten maken jij doet niks fout. Ik vind het geen goede reden om iemand te negeren en boos te doen. Ik zou het gewoon even laten rusten maar wel laten merken dat je nog ‘interesse’ hebt om met hem te praten.

maar ik voel me juist zo schuldig omdat ik hem kennelijk met dat berichtje sturen heb gekwetst :frowning_face: