verkerings probleem

hj

Wij hebben het ook niet vaak over serieuze dingen wel eens, maar dat is meer zijn drugsgebruik (verder wel over random dingen waar je een mening over hebt ofzo). Waar moet je nu echt serieus over zijn, trouwen? kinderen? Als er geen problemen zijn waarover je moet praten maak dan gewoon zo veel mogelijk lol, wees gelukkig met elkaar.

Mannen hebben nu eenmaal een beetje moeite met communiceren… Ik zou het blijven proberen als ik jou was… Hij moet óóit wel een degelijke reactie moeten kunnen geven :wink:

Ik en mn vriend praten ook niet echt over serieuze dingen . Het scheelt dat ik ook geen echte prater ben. Dus met dat betreft heb ik wel geluk. Jongens houden gewoon niet van dat praat gedoe. Ze maken liever lol en dergelijke.

Het komt vast nog wel jullie moeten elkaar nog goed leren kennen in de relatie, want myn vriend en ik had op het begin precies hetzelfde alleen hy was degene die serieus wilde zyn en niet ik. En uiteindelijk hebben we een serieuze relatie van een ander half jaar.

Ik heb dat ook niet zo heel erg veel gehad, maar we leren elkaar steeds beter kennen, en daar komen dus ook serieuze gesprekken bij, dus nu hebben we dat wel vaker. Maar dat komt echt nog wel, wees blij dat je lol kan hebben! Alleen maar serieus zijn is ook niks!

hoi

Als je nog maar 2 maanden hebt en nog zo jong bent, dan zou ik niet te serieus worden. Heb gewoon lol en je ziet het verder allemaal wel toch? Wees gelukkig met elkaar en als je echt iets wilt weten gewoon recht in zijn gezicht vragen. En doorvragen, maar niet te lang, want dat wordt irritant.

Succes!