''verkering''

oke, ik vraag me dus altijd af; hoe zeg je dat nou? als je verkering hebt zegmaar, hoe zeg je dat dan tegen je ouders? ik vind het echt raar om thuis te komen en dan: ‘‘Hoi mam, ik heb verkering.’’ haha :wink:. hoe deden jullie dat/hoe zouden jullie het doen?

Ik zou gewoon eerst heel veel over die jongen praten thuis (hij is zo leuk blabla) en waarschijnlijk merken ze dan wel dat je hem leuk vind en dan kijken ze ook niet raar op als je zegt dat je verkering hebt!

neem hem gewoon mee naar huis. Kus hem op z;n mond en ze zullen het vanzelf begrijpen

ik denk gewoon doen wat hier bovenstaat, hem gewoon een beetje rustig ‘mentionen’, of iets zeggen van: “Morgen na school ga ik even bij … langs…”

succes verder!

hmm, mijn beste vriend kwam geowon langs XD. en op een gegeven moment toen we eigenlijk nog niks hadden zei mn moeder het, toen heb ik het maar geaccepteerd, niet veel later kregen we toch iets :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind het zo vreemd dat mensen daar bij aanvang al zo mysterieus over doen bij hun ouders. Mijn moeder weet het meteen als ik een leuk persoon ontmoet heb. :’)

Nou, ik zeg dat gewoon hoor tegen mijn ouders. Niks raars aan toch?

Ik had gewoon al een paar keer met hem afgesproken voordat het ‘officieel’ werd. Ze gingen er gewoon al vanuit dat het iets was.

Ik zeg gewoon ‘mam, pap, ik heb een vriendje’ maar ik wacht altijd wel een paar weken voor ik het zeg.

ik ook, ik zeg gewoon: vanavond ga ik naar …

Zoals hierboven ook al eens werd genoemd ^^
en toen vroegen ze telkens, hebben jullie al wat?

en bij mn ex, had ik een briefje op mn mama’s deur:
ik ga oppassen met …

goodluck. (Y)

Als je hebt afgesproken om bijv naar bios te gaan: Mam, ik ga met… naar de bioscoop :slightly_smiling_face:

hahahaha ik zei ‘maaaaaaaaaaam… *puppy-ogen* weet je nog dat ik je vertelde over die-en-die… jaaaa?’ blablabla

Zeg het doodgewoon. Een vriendje hebben is echt niet vreemd.

Mijn vriend was al een aantal keer bij mij thuis geweest voor het aan ging, dus het was vanzelfsprekend en ik vond het ook niet vervelend om te zeggen:).

Ik heb mijn vriend gewoon een keer meegenomen naar huis en gezegd: Hoi mam, dit is nou die jongen waar ik heet over had. Haha ze snapte t wel meteen :slightly_smiling_face:

ik snap jou heel goed maar des beter dat je ouders eten dat het goed zit