Verkering?

Hee,
Ik heb een klein probleempje en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen :flushed:

Er zit een jongen bij mij in de klas en die vond ik best leuk. Deze zomervakantie gingen we steeds vaker appen en op een gegeven moment zei hij dat hij me leuk vind. Ik heel erg blij en ik heb gezegd dat ik hem ook leuk vind. Hij zei dat hij me iets wilde vragen maar dat niet over WhatsApp ging doen.

Eerst was ik heel blij toen ik appjes van hem kreeg maar nu vind ik het bijna irritant. Ik denk dat ik hem steeds minder leuk vind (maar nog steeds wel een beetje) maar hij denkt nog dat ik hem nog heel leuk vind (omslachtige uitleg maarja :wink:) Hij gaat me dus binnenkort waarschijnlijk vragen of ik zijn vriendin wil zijn en ik weet niet wat ik moet doen. Het is nog maar twee weken geleden dat ik heb gezegd dat ik hem ook leuk vind… help :wink:
Vriendinnen van mij zeggen dat ik het subtiel duidelijk moet maken, maar hoe?
Dankjewel alvast :slightly_smiling_face:

Als je hem niet meer leuk vind, ga dan niet met hem. Daar hebben jullie beide niks aan

En als je hem wel leuk vind doe het wel. Ik irriteer mij ook wel eens aan mijn vriend maar ik hou wel van hem.

Tsja, je kan hem uitleggen dat je hem eerst wel leuk vond, alleen dat het nu wat minder word. Maar dat je het rustig weer wilt opbouwen door af en toe leuke dingen te doen. :slightly_smiling_face:

Ik heb dat ook ooit gehad maar dat was puur omdat we veel en veel te veel appte… misschien dat wat minderen en kijken wat je dan vindt en anders gewoon eerlijk zeggen je hebt er verder niks aan als je de schijn hoog houd

Ik heb ook (vooral in het begin als ik met een jongen ben of afspreek) dat ik vaak twijfel. Dan vraag ik me af of ik hem wel echt zo leuk vind of dat ik de aandacht leuk vind. Heb je ook vaak iets met hem gedaan? Of vooral geappt?:slightly_smiling_face:

Jaa precies! Vooral geappt eigenlijk. Ik heb nog nooit alleen met hem afgesproken. Er waren wel altijd andere vrienden en vriendinnen bij. :slightly_smiling_face:

Ahhh! Ik zou zeggen: spreek een keertje gezellig met hem af! Ga iets leuks doen samen, filmpje kijken, de stad in, gewoon iets waar je hem beter kan leren kennen:) En als het gezellig is, ga vaker afspreken. Hoe vaker je hem ziet, hoe duidelijker het voor je wordt of je hem écht ziet zitten of juist toch niet. Komt goed! :slightly_smiling_face: