Verkering vragen.

Hallo, Ik vind een jongen uit mijn klas leuk & Hij mij ook wel. (denk ik ! )
Maar als ik het laat maar zeggen zou vragen, en hij zegt ja. Ja en dan? of andersom : nee. ?
Trouwens, als hier al een veellijkend topic over is, Slotje dan !

Verkering vragen is zo stom :'D

Zo ja: dan hebben jullie wat.
Zo nee: dan hebben jullie niks

Haha ja kom nu ook een beetje kinderachtig over. maar op je 13e/14e gaat dat niet ‘vanzelf’ snap je. :wink:

Een jongen hoort achter jou aan te zitten laat hem je hartje maar veroveren!

Hm ja misschien wel !

Oh kom op :") Dat is toch niet meer van nu? Ik zou er het lef niet voor hebben, maar een jongen kan óok verlegen zijn en iets niet durven.

Ik zou hem gewoon vragen, heb lef. Ga voor de zekerheid.
Ik heb dit zelf ook gedaan, helaas is het niets geworden, maar de zekerheid heb je in ieder geval. Als hij nee zegt, weet je meteen waar je aan toe bent, en kun je hem (ook al lijkt het soms moeilijk) vergeten. Zegt hij ja, wees blij.
xxx

Maar als ik me er over heen zet, en het vraag. en hij zegt ja’ Naja dan ben ik natuurlijk heel blij en dan. Dan ben ik zo iemand die dan zegt ‘oh. leuk’ ?
en @ JetJ @ICExCOLD.
Het kan natuurlijk zoals ICExCOLD zegt zijn dat hij ook niet durft. of mijn sowieso gewoon niet leuk vind…

Nouja :") Het is mijn eigen ervaring. We hebben elkaar 3 jaar leuk gevonden. GEWOON 3 JAAR. Hij durfde niet- ik durfde niet en uiteindelijk is er 'n vriend van ons beiden tussen gekomen en hebben we 2.5 jaar iets gehad :")
Dus ja, jongens kunnen ook verlegen zijn, haha.

Uit dus ? jammer !
up.

Als ie nee zegt, zou ik zeggen “Jammer dan” en weggaan (en hem gewoon weer behandelen als ervoor, hem zeker niet negeren of boos aankijken, hij kan er ook niks aandoen dat hij je niet leuk genoeg vindt)
Als hij ja zegt zou ik hem, zoals reeds gezegd, knuffelen. Dat is het veiligste om te tonen dat je het leuk vindt en zo sla je geen onzin uit ^^
Succes! Hou ons op de hoogte!

Oké, dank jullie wel !

Hmm ja dat is wel schattig, maar bijvoorbeeld niet op msn: ‘‘Wil je verkering met me? :$’’ Dat is gewoon stom.

Nee ik vind msn sowieso heel erg laf, en via een vriendin of een briefje ook wel eigenlijk. Als het zo verlegen moet beginnen…

vraag eerst of hij een keertje meegaat naar de bios ipv meteen verkering?

^ Nou we zijn 13, en dat vind ik wel ‘erg’ …

Maarr gister hadden we een groepsgesprek, met nog een ander meisje uit onze klas. Toen vroeg hij apart op msn of ik morgen mee ging naar een soort wekelijks klein feest, naja blabla. toen vroeg ik : Waarom vraag je dit niet in het groepsgesprek? toen zei die : Ik wou t aan jou vragen en niet aan (dat andere meisje )
Nou en toen sms’te ik m net : Het kan niet door gaan, mn vriendin kan niet.
Toen smste die : ahh jammer, kan je niet alleen ?
Echt zoo lief.

Je kan hem om verkering vragen hoor als je dat durft.
Als hij ja zegt dan gaan jullie dezelfde middag nog iets leuks doen.
Zegt ie nee, dan is het voor hem meer awkward dan voor jou.

Waarom ga je niet gewoon eerst een paar keer wat afspreken? Dan kom het vanzelf wel…

Nee, dat is romantisch :'D.
Alhoewel, het kan romantisch zijn.