Haaii,
Hier komt even mijn verhaaal :
Ik zit/zat bij een jongen in de klas, begin van het jaar praatten we wel eens maar meer was het ook niet. Sinds dit jaar mei praten we ongelofelijk veel met elkaar! Het was net uit met mijn vorige vriendje enzoo, en hij troostte mij een beetje met grapjes enzo, pasgeleden hebben we ook een uur gebeld, dus toen heb ik dat héél blij tegen mijn vriendinnen gezegt, maar 1 vriendin ging helemaal door heel de klas gillen: OEEE *naam* en *naam* hebben een uur gebeld! *naam* hartje *naam* !! Toen gingen we iets minder met elkaar om enzoo, nu gaaat het wel wat beter, op school moeten we van de ene kant naar de andere, mijn vriendinnnen zijn dan al in het lokaal, terwijl ik op de gang loop, loop ik gezellig met de jongens mee, maar soms loop ik dan ook in mn eentje, toen kwam hij telkens naast me lopen ^^ we hadden het over alles, nu smsen we elke dagg, en eergisteren hadden we een soort gevecht met plakband ^^ dus wij telkens achter elkaar rennen, hihi.
Maar hij heeft nog nooit een vriendin gehad, en volgens mij vindtie me wel leuk maarrr, ik durf hem geen verkering te vragen, dalijk doet hij dit bij bijna elk meisje! …
xx