Verkering vragen?

Haaii,

Hier komt even mijn verhaaal :slightly_smiling_face: :

Ik zit/zat bij een jongen in de klas, begin van het jaar praatten we wel eens maar meer was het ook niet. Sinds dit jaar mei praten we ongelofelijk veel met elkaar! Het was net uit met mijn vorige vriendje enzoo, en hij troostte mij een beetje met grapjes enzo, pasgeleden hebben we ook een uur gebeld, dus toen heb ik dat héél blij tegen mijn vriendinnen gezegt, maar 1 vriendin ging helemaal door heel de klas gillen: OEEE *naam* en *naam* hebben een uur gebeld! *naam* hartje *naam* !! Toen gingen we iets minder met elkaar om enzoo, nu gaaat het wel wat beter, op school moeten we van de ene kant naar de andere, mijn vriendinnnen zijn dan al in het lokaal, terwijl ik op de gang loop, loop ik gezellig met de jongens mee, maar soms loop ik dan ook in mn eentje, toen kwam hij telkens naast me lopen ^^ we hadden het over alles, nu smsen we elke dagg, en eergisteren hadden we een soort gevecht met plakband ^^ dus wij telkens achter elkaar rennen, hihi.

Maar hij heeft nog nooit een vriendin gehad, en volgens mij vindtie me wel leuk :blush: maarrr, ik durf hem geen verkering te vragen, dalijk doet hij dit bij bijna elk meisje! …

xx

Lekker duidelijke topictitel, zeg.

Duidelijke titelnaam?
Praat er gewoon over met hem, of probeer er achter te komen of hij jou écht leuk vind.

Oke…

Titel aangepast.

Kinderachtig. Kalverliefde.

Vond jij b’ [/b] een duidelijke titel dan?

Tsja

Sorry voor mn titelnaam…
ik wist niets anders, ben niet zo orgineel…

Het gaat niet om origineel zijn, maar of wij voordat we erop klikken snappen waar het over gaat.

Vraag het hem gewoon.

vraag hem anders eerst mee uit! als hij zegt ‘nee dankje.’ dan weet je dat hij je niet ziet zitten, en als hij zegt ‘JA!’ met een big smile heb je en eerst een date en dan kan je 'm vragen.

Vraag eerst of hij zin heeft om een keer af te spreken en iets leuks te gaan doen, als hij niet wil weet je dat het niets kan worden, maar als hij ja zegt heb je iets meer kans dat hij je ook leuk vindt :slightly_smiling_face:

Dankje van de tips…
Alleen wy zyn 13, en dan gelijk uitvragen is een beetje, tjaa…
Ik ben dan erg bang met ongemakkelijke momenten (heb ik al trouwens eerder gehad)
En eigenlyk hebben we denk ik een goede vriendschap, en als hij nee zegt, ben ik bang dat at onze vriendschap verpest.

We hebben elkaar ook opgeschreven om volgend jaar bij in de klas te komen…

Ik zal idd vragen of hij zin heeft om wat leuks te doen, filmpje kijken of wat drinken in de stad ofzo.

jaloers ofzo?

Loop op hem af en zeg: “Hee! Je bent tof, daten?”

Of vraag of ie een keer iets leuks wil doen of gewoon een beetje rondhangen ofzo. Ik vind dat altijd wat beter dan meteen naar de bioscoop op je eerste date, want zo leer je elkaar toch beter kennen. Dan merk je vanzelf wel of hij je ziet zitten en of het echt klikt.

@MevrouwCactus

eerst: Geweldige naam ^^
hihi

Ik ben dan bang dat in in ongemakkelijke momenten komen & dat we ons dan gaan vervelen…

Nou zo te lezen in je beginpost mag hij je wel, hij vindt je in ieder geval niet onaardig. En daarnaast hebben jullie elkaar nog eens een uur gebeld, dus ik denk niet dat er oneindige stiltes komen als je afspreekt. Als je hebt afgesproken, wees niet zenuwachtig. Wees gewoon zoals je altijd bent. Ik zelf praat nogal veel en zeg bijna alles wat ik zeg wat ik dus ook bij afspraakjes doe met jongens, misschien niet een van beste eigenschappen, maar ach ze leven er maar mee.

Hij zei ook: Dat die eikel jou onaardig vind :S
Ik:tjaa, je hebt van die mensen…
Hij: Je bent helemaal niet onaardig!

^^

Volgende week gaan we naar pretpark misschien dan vragen?
Volgende week ook klassenfeest, dan vragen?

wat is de beste optie volgens jullie?