Verkering vragen?

Ik zou het niet fijn vinden als er niet officieel gevraagd zou worden, dan voelt het zo… onvast. Alsof hij nog alles kan maken.
Mijn vriend ging op zn knieen en vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn. =)

ik heb hem ‘verkering’ gevraagd,

hij was net weg,
en toen smste ik:
10-01-'10(L)?

en toen smste hij:
heeeel graag!

en toe hadden we wat!:blush:

Ahw, vet lief allemaal! Ik hoop dat ook ooit nog een keer mee te maken (:

Ik denk dat het wel per relatie verschilt…

bij mijn laatste 2 relaties ging het ong elke keer het zelfde; paar keer daten en dan vragen van; hoe zit het nou tussen ons?
en dan de 1e keer telden we vanaf we het hadden besproken en de 2e keer vanaf de keer dat we voor het eerst gezoend hadden (1e keer zoenen op 1e date, 2e keer zoenen op 4e date haha)
verkering klinkt idd zo… ja… stom? :stuck_out_tongue:

aaw vet lief :'D.

we wisten van elkaar dat we elkaar leuk vonden, en toen smste hij van;
wie vind je nou echt leuk dan ;4? en ik zo, jou.
en toen smste die terug met, ik jou ook, ;4. dat is echt toevallig maar wel fantastisch! en nu?
zoiets.
vaag eigenlijk.

nou ik vind eigenlijk wel dat je t gewoon nog aan elkaar moet vragen…
anders is het zo raar, en ben je er nou niet echt ‘zeker’ van dat je ‘iets’ hebt.
het is eigenlijk flauwekul, maar als je het vraagt weet je het gewoon zeker.
anders als je het nooit aan elkaar vraagt, kan de een ook opeens zeggen van
‘‘ja maar we hebben nooit iets aan elkaar gevraagd, we hebben dus niks vasts ofzoiets’’…
lijkt me toch vervelend als ze dat na een tijdje tegen je zeggen haha :expressionless:

Haha, agree :]
Gewoon beetje daten enzo & dan vragen hoe het nou zit, zo zou ik het ook aanpakken.

Ik vind het best lame als een jongen vraagt of ik ‘‘verkering’’ wil, dat klinkt zo… kinderlijk. 't Is wel een stuk verhelderender, ik ben nu ook in 't diepe gegooid met mijn crush…

de mijne heeft het nooit gevraagd, het ‘was er gewoon’
njaa dat snapt waarschijnlijk niemand :3

Bij mij hetzelfde…
we hebben gewoon achteraf een datum afgesproken ;p

GISTER heeft hij me gevraagd :smiling_face_with_three_hearts:
We waren wild aan het zoenen ergens afgelegen tegen een soort huisje aan. en toen zei die tussendoor: Ik ben verliefd op je. Tijdje later: Ik wil verkering met je ik DACHT: OMG JAAA !!! maar ik zei niks. En toen vroeg die wil je verkering met mij? en toen pakte ik zijn gezicht beet en knikte en zei: ja! En toen knuffelde ik hem en toen gingen we verder met zoenen. Eindelijk meiden, liefde in mijn leven :couple_with_heart_woman_man:

ik had het niet, maar een vriendin van mij…
ze hadden geen ‘verkering’ (vreselijk woord eigenlijk maargoed).
ze zijn veel met elkaar uit geweest enzeu en vonden elkaar leuk, en toen we een keer afspraken met z’n allen, zei hij;; dit is mijn vriendin =]
haha ze hebben nu 1,5 jaar ofzo

Ik heb mijn ex ook gevraagd maar godzijdank heb ik het woord 'verkering’niet gebruikt;
Het was echt zo van ‘het zat eraan te komen’ en ik zei zo van “Eigenlijk moet ik even wat vragen” en wij helemaal lullen over een lame onderwerp en op een gegeven moment viel het stil en ik zo “Je weet eigenlijk al wat ik wil vragen hea?” En hij “Ja…” en toen vroeg ik wat zijn antwoord was en hij zei “Ja” n.n

naar mijn idee is het toch meer van.
als je vaak met elkaar chillt en ‘dingen doet, zoals zoenen fso’ en dat je dan gewoon
kunt vragen van: hé, hoe zit het nou tussen ons? en dan weet je het vanzelf wel

Ik heb kippenvel. Hoe schattig is hij!

Maar OT: ik vind wel dat je een officiele datum moet hebben. Anders is het zo onduidelijk, dat mensen vragen; is het nou aan of niet? En dat je het niet weet, omdat je wel al 100 jaar loopt te daten, maar het niet ‘officieel’ is…

-

Bij mij was het min of meer dat we een paar keer gedate hadden en dat ik wilde weten hoe het nou eigenlijk tussen ons zat. x] Zijn we in een cafeetje gaan zitten, hebben ontzettend veel lopen praten over alles behalve dát en op een gegeven moment zaten we aan elkaar verstrengeld.
‘Dit doen gewone vrienden niet hè?’
‘Nee.’
Achteraf klinkt dit echt nogal droog, haha. Maar daarna hadden we het over het heikele onderwerp en vroeg hij me. Wel lekker kinderachtig: ‘Wil je verkering met mij?’ Ach, misschien is het gewoon sentiment maar ik vind het wel iets liefs hebben. :grinning:

Mijn vriend zei tegen mij;
Mensen vonden mij er arrogant over doen toen ik met m’n ex had, maar nu heb ik helemaal een reden om arrogant te doen, want nu heb ik jou als mijn vriendin.
Toen zei ik;
Sinds wanneer ben ik jou vriendin? Ik denk toch dat je me eerst moet vragen.

Toen de eerst volgende keer dat ik hem zag vroeg die me.

Wij hadden al wel ‘iets’ zeg maar, maar het was nog niet officieel, hij had later nog wel echt verkering gevraagd.

Bij mijn vriend en mij ging het gewoon officieel.
Wel heel snel, na de 1e date al haha dus het was hopen dat het goed zou gaan, ik kende hem nog maar een paar weken.
Maar hij vroeg in de avond, voor mijn poort, en vroeg toen of ik zijn vriendin wilde zijn. Jaaaa :grinning:

En nu alweer een halfjaar samen :smiling_face_with_three_hearts: