verkering vragen?

omg! ik weet t echt niet meer! we zitten allebei in de brugklas, hij in 1d ik in 1c, k zie hem elke pauze want hij komt met zijn vriend bij mij en mijn vriendin zitten :beer: ik heb m leren kennen op t schoolfeest, en was meteen verliefd :hugs: nu 2 weken later weet ik niet of k heb moet vragen, want hij doet zo stijf over liefde enzo :frowning_face: wat nu ? :sob::muscle: hoe kan ik hem op een hele leuke en lieve bijzondere manier vragen? en moet k hem wel vragen??

Misschien kunnen jullie eerst wel een keertje iets leuks doen samen na school? Dan leren jullie elkaar iets beter kennen en kom je er misschien achter of hij jou ook leuk vindt. :slightly_smiling_face:

ik zit zelf in de tweede en weet dat het nu meestal best akward is als je een jongen zomaar vraagt om af te spreken. Als ik jouw was zou ik vaak met hem flirten meestal kan je zien of een jongen hier wel of niet goed op reageert als je het idee hebt dat hij jouw ook leuk vind zal ik hem vragen of misschien vraagt hij jouw dan wel. Maar als je echt lef hebt kan je hem ook meteen vragen :stuck_out_tongue: :slightly_smiling_face:) :smirk:

Leer hem beter kennen!!