Oke, hier komt even een heel lang verhaal want het duurt wel even voordat ik alles heb.
Het zit dus zo, ik ben 14 jaar en ik zit in de derde van het VWO.
Vorige jaar zijn ik en een paar vriendinnen van Havo/Vwo naar VWO gegaan en toen kwamen we in een klas terecht waar niet iedereen elkaar kende.
Zo waren er 4 jongens die heel aardig waren.
Ons meidengroepje en hun jongensgroepje behoren allebei niet echt tot de populaire maar wel hebben een leuke klas.
Ik ben nu eigenlijk verliefd op een van de vier jongens.
Hij is heel aardig en eigenlijk best wel vol van zichzelf maar hij heeft precies dezelfde interesses als mij en hij is de knapste van de vier.
Hij praat eigenlijk met iedereen maar dan ook echt met iedereen maar bij mij doet hij een beetje afzijdig. Als we dan ook praten dan is het een heel normaal gesprek.
Hij is heel lief, ik zat vast in de fietsenstalling tussen een aantal fietsen (jaa ik weet het, niet zo slim) en hij komt me wel helpen.
Ik zie hem maar echt bij een les want bij de andere lessen zit hij altijd heel ver weg.
Tijdens deze lessen krijg ik wel vaak te horen dat we een leuk stelletje zouden zijn terwijl ik nog tegen niemand heb gezegd dat ik hem leuk vind.
Ik ontken het eigenlijk altijd maar hij zegt nooit iets.
Ik zie zijn gezicht ook niet want hij zit achter me.
Mijn vriendinnen zeggen dat hij heel vaak naar me kijkt maar ik weet niet of ik dit moet geloven want ze kunnen ook gewoon meegaan met de rest van de klas door te zeggen dat wij bij elkaar zouden passen.
Ik praat eigenlijk meer met zijn vriend maar hij is heel aardig maar hij is ook gewoon echt een vriend van mij.
Hij begint altijd en ik praat dan natuurlijk terug.
Ik verdenk hem er wel op dat hij op mij is (fijn…).
De problemen waar ik mee zit zijn nu eigenlijk dat ik dus echt verliefd op hem ben en ik niet weet wat te doen.
Ik zou het hem graag willen vertellen als ik dat zou durven.
Dan heb ik dus ook nog het idee dat zijn vriend op mij verliefd is.
Het ergste vind ik nog wel dat ik niet weet of hij ook op mij is.
Hij kan net zo goed op een van de meisjes zijn waar hij wel normaal mee praat maar hij is altijd super stil bij mij.
Ik vind het echt niet leuk meer, het is nu al een paar weken zo dat ik echt helemaal gek wordt van dat wachten en niets kunnen doen maar ik weet het ook niet.
Kan iemand mij helpen??
-XXX-