verkering uit, maar spijt..

Hey allemaal!

Ik zit met een probleem,
een tijdje geleden had ik verkering met een jongen, hij was superlief en we vonden het allebei wel spannend denk ik. we deden niet veel, ookal wou hij in de vakantie graag afspreken sloeg ik het af. er was iets waardoor ik het niet fijn vond, misschien omdat ik er nog niet klaar van was. want op een gegeven moment vond ik hem naar mijn idee niet leuk meer en heb ik het uitgemaakt, omdat dat duidelijk was toen hij mij een zoen gaf.
Maar, nu heb ik spijt. ik vind hem toch wel weer leuk, en denk dat ik hem een beetje vooroordeeld heb omdat hij een beetje apart is. maar op een leuke manier. we spelen wel vaak spellen online en dan is het super gezellig.

Ik weet nu dus echt niet wat ik kan/moet doen…
zijn er meiden die me advies willen geven? wat zou jij doen?

“Hij heeft iets van verkering ofzo.”

Daar heb je je antwoord! Je gaat niet stoken in een relatie en dus moet je op afstand blijven. Je hebt je kans gehad, nu heeft hij iemand anders.

Dag meid,

Een jaar geleden heb ik ook een relatie stopgezet omdat het echt niet meer goed voelde, hem knuffelen, kussen, etc voelde écht niet goed meer… We waren 2 jaar samen. Ik heb een hele tijd gevoelens gehad van moest dit wel, heb ik geen verkeerde beslissing gemaakt?
Maar ik denk dat je sws een twijfelgevoel hebt achteraf…

En aangezien je ‘ex’ al verkering heeft zou ik hem uit m’n hoofd zetten als ik jouw was

Idd, je zit in de ontkenningsfase.

Dankjewel voor het reageren allemaal, ik ben het inderdaad er mee eens.
alleen is het zo moeilijk :frowning_face:
hij is altijd zichzelf en ik kan goed met hem lachen…

oke update: het is uit met zn vriendin :0