verkering of niet

Heeyyy :slightly_smiling_face:
ik heb laatst een super leuke jongen leren kennen, we hebben wat afgesproken, we gingen wat eten en daarna naar zijn huis, daar hebben we gezoend en een film gekeken het was echt heel gezellig. in de carnavalsvakantie ging ik op vakantie en hij ging heftig carnaval vieren. de avond dat we op vakantie gingen kwam hij nog langs (wel dronken want er was iets van carnaval te doen) hij zei dat hij me nog even wilde zien. tijdens carnaval heeft hij met een meisje gezoend dat vond ik wel heel jammer maar dat liet ik hem niet merken. we hebben in de vakantie heel veel gesmst echt lieve smsjes, vooral van zijn kant. toen ik terug kwam zijn we 's zaterdags samen uit gegaan, toen heb ik me heel erg aan hem geirriteerd, hij ging de hele tijd met andere (meisjes) mensen praten en dan stond ik daar een beetje dommig. zondag ging ik weer naar zijn huis hebben we samen gegeten en daarna (een film gekeken ) en gezoend. Ik vraag me alleen af of je dit nu een relatie ofzo kunt noemen… want ik vind hem echt leuk en zou liever niet willen dat hij weer met iemand anders zoent maar kan ik dat al van hem vragen want hij heeft nog nooit iets gezegd ovver dat ik zn vriendin ben ofzo… ik weet niet hoe dat gaat, heb nog nooit een vriend gehad. dus als jullie advies hebben graaaag :slightly_smiling_face:
xx

Dat is geen relatie, en als het al een relatie zou zijn dan was het wel een hele slechte.

Ik zou hem al niet meer hoeven, als hij zich met carnaval niet in kan houden.

Je moet gewoon een gesprek met hem aangaan en vragen wat hij wil… maak duidelijk dat jij wel graag een relatie met hem zou willen en dat hij dan niet meer zomaar met andere kan gaan zoenen. Als hij niet gelijk reageert van ja dat wil ik ook zou ik heel hard wegrennen en nooit meer omkijken…

hahah dankjullie :slightly_smiling_face: miss is hij ook niet mijn type … ik vind het echt moeilijk… want ik vind hem opzich wel heel leuk maar ik vind ook dat jullie gelijk hebben. hhhmm ik ga er nog eens over na denken. xx